Jeg har problemer, mens du tager backup af site, er backup timeout sandsynligvis på grund af stor database fleste data er skabt af vbet cache, hvordan jeg kan tvinge fjerne cache?
Jeg har problemer, mens du tager backup af site, er backup timeout sandsynligvis på grund af stor database fleste data er skabt af vbet cache, hvordan jeg kan tvinge fjerne cache?
I dette øjeblik til at gøre dette er du nødt til at:
1. Tidsmæssigt indstillet cache TTL til 1
2. Tidsmæssigt indstillet clearing strategi til sidste
3. Gå til planlagte opgave og manuelt udløse opgave for cleating cache
4. Set tilbage din cache-indstillinger
Bemærk, at vi har planlagt implementering af fil cache, som ikke vil have denne udstedelse.
vBet,
Kan være hvis du taler med folk fra DragonByte Tech Forum de kan hjælpe dig til at bruge VBOptimise som backend til at gemme din caches.
De understøtter allerede
FileCache
MemCache
Xcache
APC
EAcceletator
Wincache
prøve at tale med Deceptor jeg virkelig tror, han kan hjælpe dig med at vende vbet hurtigere.
Giv vboptimise en prøve, og alle kan være glade
Tak,
Vi planlægger at støtte fil cache og er klar cache motorer Dette er vores næste skridt. I næste uge vil vi byde nye teammedlem og tingene vil gå hurtigere
Vi vil huske din besked og bruge den høne vi begynder cache ændringer
Blot for at opdatere denne tråd. I dette øjeblik vBET understøtter cache rengøring kabine: automatisk og manuel.
Også vi allerede støtter hukommelse cache til flere motorer: Memcache, APC, XCache, eAccelerator og det er nemt at tilføje understøttelse af nye