Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Set Forum Sprog - Alle Forums eller Angivne

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Set Forum Sprog - Alle Forums eller Angivne

Jeg har på min fora og im sikker på en masse andre gør om der er specifik international Diskussionsfora med underkategorier med folk som spansk, tysk mv.

Som min fora hovedsprog er engelsk, når jeg ser disse afsnit og klik for at oversætte til engelsk, sker der ingenting som scriptet antager det skal bare vende tilbage til fora standardsprog og den viste tekst vil være engelsk allerede?

Så det ville være godt at have en mulighed, hvor alle fora er sat til dit standardsprog medmindre andet er angivet, og har mulighed for at indstille hvilket forum sektioner bruge det sprog, så du kan oversætte disse afsnit til dit eget sprog.

Da jeg ved med mig selv, at dette også ville hjælpe med moderatoring de ikke-engelske fora.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Bekræft venligst er det, hvad du mener. Ekstra forum konfiguration, hvor du kan fortælle, at der ikke er en standard sprog på forum, men visse dele er samlet på ét sprog og nogle er i forskellige. Ved at pege fora ids for hvert sprog. Er det korrekt?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Ja, kammerat, der er korrekt så for eksempel:

Forums
    -Nyheder & Meddelelser (brug standard sprog, der vælges fx engelsk)
    -General Discussion (brug standard sprog, der vælges fx engelsk)

International Discussion
    -Spansk (vælger spansk standardsprog)
    -Tysk (sæt tysk standardsprog)
    -Fransk (sæt fransk standardsprog)

Det kan blive tilføjet som en indstilling i forummet kategori som en indstilling til at bruge enten standardsproget eller vælg sprog fra en drop down listen.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK - så vi ved, hvad der er behov.

Jeg kan se problemet her - oversættelse af layout (optioner, kommunikerer osv.). Mere præcist - når nogen vil gå til at deltage i Spaans, så vBEt vil trussel alt som på spansk. Spørgsmålet starter, når nogen har engelske GUI og går til spansk del. Så GUI er på engelsk, vil meddelelser i spansk og oversættelse mislykkes GUI.

Bemærk venligst - Jeg var ikke rigtig kører forum med den pågældende egenskab, så måske jeg glip af noget. Kan du fortælle mig, at vBulletin automatisk skifter sætninger til spansk, når nogen kommer til spansk sub-forum, og da han vil gå tilbage til nogle engelske del så GUI vil automatisk gå til engelsk?
    Jeg spekulerer på, er den allerede optaget eller vi bliver nødt til at håndtere det eller anden måde.

Den nemmeste måde ville være bare markere alle meddelelser fra disse underfora ved lang Jeg ser også problemer med:
    - Viser forsiden (når tråden titler på alle sprog er synlige og dem, der ikke har langtitle BBCode som gør det muligt at fastslå, at oversættelsen er påkrævet)
    - RSS-kanaler

Jeg vil have det i tankerne, og lad det vokse. Det kan være besværligt, men også brugbar for mange fora. Bemærk, at i dette øjeblik dette have nogen høj prioritet. Sandsynligvis vil vi tænker over det mere intenst, når vi integrerer vBET med vBulletin fraser system - det kunne løse mindst første nummer.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette er virkelig samme anmodning som her: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157

Vi har anden løsning, som dækker dette behov - det er derfor, foreslås her, er afvist. Se her: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157 for detaljer om, hvordan det vil blive løst. I korte ord - hele forum, vil have en standard sprog, og vores robot vil markere alle gamle beskeder ved hjælp af sprog auto detection. På denne måde fora, som er afsnit for forskellige sprog vil være i stand til at bruge din - alle meddelelser vil blive oversat og brugere vil være i stand til at skrive på noget sprog i nogen sted.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •