Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Manuelt oversætte specifikke sætninger Indstilling

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Lightbulb Manuelt oversætte specifikke sætninger Indstilling

Hi

Jeg bemærker i mit forum, at Google ikke oversætter vigtigt forum optioner eller forum navne korrekt.

For eksempel "log ud" bliver "Cancle", som er meget forvirrende

Også min "Introduktion" forum bliver "repræsentationer"

Jeg ville virkelig gerne se en mulighed for manuelt at oversætte vBulletin sætninger eller forum navne.

Måske håndtere på en måde, som vBSEO håndterer forum snegle

oprette en konfigurationsfil for hvert sprog, som en bruger ønsker at manuelt definere bestemte sætninger og så brugeren kan tilføje

vbet_eng.php
    $ Sætning [logout] => 'Log ud'
    forumid => 'introduktioner'

Det ville helt hjælpe mig.

Jeg ved, at det er umuligt for admins med som 52 sprog aktiveret.
    Det er derfor, jeg tror ikke, at en admincp mulighed ville være godt.
    men håndterer det på en konfigurationsfil basisniveau ville virkelig hjælpe mig

StarBuG

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi
    Vi har allerede i planerne om at integrere vBET med vBulletin sætninger systemet på en sådan måde, at sætninger fra relevante sprog vil blive truffet. På denne måde ville det være håndteres automatisk af VB - hvis sætninger i passende sprog eksisterer så de bliver taget hvis ikke så original. Dette vil kræve, at alle sætninger på forskellige sprog, bliver nødt til at være inde for ikke at oversætte området (vi planlægger at tilføje simpelt værktøj, som vil uigennemsigtige disse sætninger, så du ikke vil gøre det manuelt). Hvad er vigtigt og meget godt i denne løsning er, at du kan finde forberedt sætninger sæt til forskellige sprog for VB.
    I dette øjeblik ser vi nogle mulige spørgsmål i denne løsning, men vi vil gå efter det snart, og vinde med spørgsmål, hvis de kommer

Er en sådan løsning vil tilfredsstille dig?

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Sorry for sent svar. I release 4.5.0 har vi tilføjet en manuel oversættelse af teksten på siden.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •