Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 13

Tråd: hvordan man kan gøre alle oversat post og tråd i sitemap

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Default hvordan man kan gøre alle oversat post og tråd i sitemap

medvirke til at gøre en bedre kode
    Dette er min kode tilføjet

/ / Tillægskode
    $ Alanguages = array ('en', 'ms', 'ar', 'zh-CN');
    if (! $ arkiveret) {
    $ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
    $ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ arkiverede);
    foreach ($ alanguages som $ sprog) {
    $ Vbseo_stat ['t']++;
    $ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Sprog ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
    vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, $ forudgående, $ threadrow ['lastpost'], $ freq);
    }
    }
    / / Slut tillægskode

Min statistik nedenfor
    Tråde
    89,236
    Medlemmer
    1,877
    standard sitemap skabe omkring 2xx.xxx urls
    men med 5 sprog sine blot skabe 457.160 urls

til post kun, hvis alle oversat og skabe webadresser i sitemap
    det handler om 560.000 urls

hvad der galt med min kode
    Please hjælp mig til at
    tak

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vores integration koden simpelthen bare tilføjer webadresser for oversatte tråde. Og som standard kun til første side af tråd. Vi beskriver, hvordan du ændrer koden for at få også andre tråd sider, hvis du ønsker det.

Medlem sider er ikke relevante, og vi anbefaler at endog blokere disse sider af robots.txt

Hvis du ønsker at have i dit sitemap også links for oversatte indlæg, så vær venlig at bruge løsningen nedenfor:
    1. Åbn fil / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php
    2. Find koden:
    PHP Code:
    $vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls
    3. Læg FØR det:
    PHP Code:
    //additional code

$currenturl vbseo_url_post($threadrow$postrow$pcount);
      foreach(
    $alanguages as $language) {
        ++
    $vbseo_stat['p'];

$enchancedurl substr($currenturl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currenturl,$strlenhost);

vbseo_add_url($enchancedurl$prior2$postrow['dateline'], $vboptions['vbseo_sm_freq_p']);
      }
    //end additional code 
    Senest redigeret af vBET; 04-04-1013:14. Årsag: bekræftede arbejder

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

arbejder
    tak tak tak
    thankssssssss ******************************

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

"1. Åbn filen / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Jeg kan ikke finde denne ..

Er det i den stil manager?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af hotslot View Post
    "1. Åbn filen / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Jeg kan ikke finde denne ..

Er det i den stil manager?
    Har du Sitemap Generator installeret på dit forum?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Jeg har ingen idé?

Kan du logge på igen i min admin sektion og se? Jeg lægger mærke til at vi har en slags "problem" omkring sitemap, når vi login men vi bruger vbseo sitemap korrekt?

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Jeg har ingen idé?

Kan du logge på igen i min admin sektion og se? Jeg lægger mærke til at vi har en slags "problem" omkring sitemap, når vi login men vi bruger vbseo sitemap korrekt?
    Så check i din admin sektion. Også hvis du har det installeret, så bør du søge / Vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php i din forum mappe.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Nogle gange er det nemmere at gøre / vise så at sige, hvad der skal gøres. Jeg har ingen idé, som jeg er meget forvirret, når det kommer til det her. Jeg kender dog jeg har købt 2 licenser her, og hverken synes at være værd at nogen værdi med undtagelse af hovedpine og google fejl. Dette er en software, der ikke skal købes medmindre du ved hvordan du redigerer de licenser og koder og rig dem op til at arbejde. Jeg tror vbet er 2 år væk fra at være en virkelig legit klar til at køre programmet, så måske bør det være placeret for sale.I selv betalt for instillation, som jeg ikke ved noget om det her. Jeg har virkelig brug for nogen fra vbet at bruge de 2 minutter på at se i min admin, og få tingene til at køre, hvordan de burde være. Jeg har tiltro til vbet er ting bare har brug for det konfigureres, hvor det rent faktisk virker rigtigt.
    Senest redigeret af hotslot; 25-04-1021:15.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Nogle gange er det nemmere at gøre / vise så at sige, hvad der skal gøres. Jeg har ingen idé, som jeg er meget forvirret, når det kommer til det her. Jeg kender dog jeg har købt 2 licenser her, og hverken synes at være værd at nogen værdi med undtagelse af hovedpine og google fejl. Dette er en software, der ikke skal købes medmindre du ved hvordan du redigerer de licenser og koder og rig dem op til at arbejde. Jeg tror vbet er 2 år væk fra at være en virkelig legit klar til at køre programmet, så måske bør det være placeret for sale.I selv betalt for instillation, som jeg ikke ved noget om det her. Jeg har virkelig brug for nogen fra vbet at bruge de 2 minutter på at se i min admin, og få tingene til at køre, hvordan de burde være. Jeg har tiltro til vbet er ting bare har brug for det konfigureres, hvor det rent faktisk virker rigtigt.
    Bemærk venligst, at vBET er meget lys og installation er trivielt. Der er ingen som helst fil udgave overhovedet at installere vBET.

Integration med forskellige plugins, afhænger af de plugins muligheder. Hvis en udgave for integration er nødvendigt det betyder blot, at plugin som er integreret er svagt punkt for at støtte yderligere funktionaliteter. Du kan skrive til vBSEO team, hvis du tror, at de gjorde produkt med svag integration muligheder (ingen kroge overhovedet) og ønsker dem til at bede om at forbedre det. Vi er kun ansvarlige for vores kode og give løsninger til at integrere med dem, der ikke tænker over det. Vi kan ikke fortælle vBSEO team til foretagne ændringer og gøre deres produkt åben for yderligere funktionaliteter (faktisk vi gjorde det - de vil ikke have deres produkt åbne for nye funktionaliteter).

Går tilbage til spørgsmålet - hvad er problemet? Du påstår, at vores medarbejdere skal hjælpe dig med at få tingene kører, hvordan de bør være, men du aldrig vide, hvad der ikke kører korrekt. Som jeg forstår din ønskede at finde en fil på grund af en slags problem med generator. Så hvad er problemet?
    Senest redigeret af vBET; 25-04-1021:30.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Tak for svar. Jeg ønsker blot alle oversat indlæg og tråde i sitemap, og hvis det er muligt dette bør ske under installation eller et klik på en knap valgmulighed i admin sektion, så ingen grund til at redigere noget. Vil du anbefale en Geographic mål i webmasterværktøjer for hvert sprog? Også gøre Du anbefaler at tilføje et RSS feed / sitemap for hvert sprog i webmasterværktøjer?

Det er derfor, jeg var der ønsker hjælp til alle oversatte stilling, der skal tilføjes til sitemap, så dette ikke kan være et problem.

varme vidt
    Senest redigeret af hotslot; 25-04-1021:55.

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •