Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 13 af 13

Tråd: hvordan man kan gøre alle oversat post og tråd i sitemap

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af hotslot View Post
    Tak for svar. Jeg ønsker blot alle oversat indlæg og tråde i sitemap, og hvis det er muligt dette bør ske under installation eller et klik på en knap valgmulighed i admin sektion, så ingen grund til at redigere noget. Vil du anbefale en Geographic mål i webmasterværktøjer for hvert sprog? Også gøre Du anbefaler at tilføje et RSS feed / sitemap for hvert sprog i webmasterværktøjer?

Det er derfor, jeg var der ønsker hjælp til alle oversatte stilling, der skal tilføjes til sitemap, så dette ikke kan være et problem.

varme vidt
    Men du har Sitemap integreret - der blev gjort under installationen - hvad er problemet? Noget virker ikke? ... Har du selv tjekke betyder det fungerer, og så gør antallet af URL drastisk forbedret? Hvis der er et problem - du fortælle hvad der er galt.

Om Geografisk målretning - Jeg vidste ikke, at det er sådan mulighed for at målrette et domæne til flere lokaliteter i henhold til URL maske. Er du sikker på, at Webmasterværktøjer understøtter sådan noget?

Og sitemap genereres ét med links til alle oversatte sider sammen med original links. Så du bare blive med faktiske webmaster værktøjer konfiguration til sitemap og Google vil få det.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Men du har Sitemap integreret - der blev gjort under installationen - hvad er problemet? Noget virker ikke? ... Har du selv tjekke betyder det fungerer, og så gør antallet af URL drastisk forbedret? Hvis der er et problem - du fortælle hvad der er galt.

Om Geografisk målretning - Jeg vidste ikke, at det er sådan mulighed for at målrette et domæne til flere lokaliteter i henhold til URL maske. Er du sikker på, at Webmasterværktøjer understøtter sådan noget?
    Ja de gør, jeg gjorde nogle omfattende forskning og de gør. Jeg har i øjeblikket flere oprettet den måde, men im teste de farvande, før du ændrer dem alle.
    Senest redigeret af vBET; 25-04-1022:34. Årsag: citat BBCode korrigeret

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af hotslot View Post
    Ja de gør, jeg gjorde nogle omfattende forskning og de gør. Jeg har i øjeblikket flere oprettet den måde, men im teste de farvande, før du ændrer dem alle.
    OK. Virkelig jeg foretrækker ikke at give råd om noget som jeg ikke kender. Og jeg har lige fundet ud af, at du er i stand til at CET flere forskellige steder på ét område i henhold til URL masker.
    Hvis du vil kunne skrive til andre brugere, hvordan du gør det - jeg tror, at de kunne være gracefull for en god artikel om, at (selv korte én).

Senest redigeret af vBET; 25-04-1022:52. Årsag: typo

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •