Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: deaktivere visse fora

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Cool deaktivere visse fora

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

På dette tidspunkt kan du gøre dette ved valg 'Ignorer webadresser "- det vil arbejde, hvis du har vBSEO siden vBSEO tilføjer forum navn til hver enkelt webadresse.

Med vB Venlige URL vil det ikke fungere perfekt. Jeg mener forum link vil blive ignoreret under oversættelsen sporing, på vores side vil der ikke være flag, og hvis nogen tilføjer sprogkode til forum link så automatisk vil blive omdirigeret til oprindelige. Så søgemaskiner vil ikke gå til Oversat tråde. Men hvis nogen føjer fra hånd sprogkode til tråd URL, så vil det blive oversat.

Også denne løsning er mere kraftfuld end blot at ignorere nogle fora, fordi du kan deaktivere alt efter hvilken sektioner, du ønsker.

Prøv det og fortælle os ikke eksisterende løsning tilfredsstille dig.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Exclamation

Dette vil deaktivere sitemap skabelse for at fora også? Jeg bruger vbseo Sitemap Generator.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af bhanuprasad1981 View Post
    Dette vil deaktivere sitemap skabelse for at fora også? Jeg bruger vbseo Sitemap Generator.
    Nej Du bliver nødt til at tilføje relevante betingelse i yderligere integration kode. Spørg om det i Sitemap integration tråd: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html - Vi vil kigge efter løsningen

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •