Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 3 af 3 FirstFørste 123
Resultater 21 til 29 af 29

Tråd: Opgraderet til nyeste version 4101BF i dag for lang link rel="suppleant" hreflang

  1. #21
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010
    Indlæg
    276

    Default

    hmm jeg troede dragonbyte var den eneste mulighed efter dyr. lad mig undersøge fjerne alle sammen

  2. #22
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010
    Indlæg
    276

    Default

    Hurtig Q.. kigger på den indbyggede version i vb 4.5 jeg kan stort set holde alle webadresser, som de er, men det er ikke at tilføje .html som standard, og jeg kan se dine url ' s gere tilføjer .html Nogen hjælp i at ville være stor, som det ser ud til, at ikke en mulighed indenfor den venlige URL afsnit.

    Q2 - jeg er stadig bundet til de VALGTE funktioner med DIN, kan jeg ikke huske, om der var en mod/indstilling til at ANVENDE DYR, med DIN, at jeg ikke kan finde på at deaktivere så godt.

    Håber at rydde det hele op og få til at virke korrekt her snart! tak

  3. #23
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    I dette forum, vi har stadig dyr. Vi bruger native vBulletin SEO på vores test-forum, og der vi ikke har tilføjet .html
    På internettet kan du finde artikler om at flytte fra dyr til native vBulletin SEO. En af disse: https://www.vbulletin.com/forum/foru...and-fixing-url
    Det ene er ikke perfekt - det tyder på, 301 redirect til den gamle URL, men efter at vBulletin skal bruge sig selv endnu en 301 redirect til hans nye SEO URL. Dette er ikke perfekt for performance (1 ekstra redirect), men dette vil kun ske for dem, der kom fra den gamle URL ' en fra nogle links eller fra indekserede sider. Med tiden vil Google reindex det, og hvis 301 bruges, det skal være, uden at skade din SEO (Google vil kun vide, at siden er nye URL). Du kan søge efter andre artikler du måske vil finde ud af, hvordan man omdirigerer direkte til ny WEBADRESSE. Anyway - dette er en af løsninger.

    Konfiguration af vBulletin funktionalitet og andre mods er uden for vores rækkevidde. Vi vil hjælpe dig med din konfiguration. Du kan spørge vBulletin team om indfødte SEO-konfiguration, da dette er deres funktionalitet og de ved det bedst.

  4. #24
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010
    Indlæg
    276

    Default

    Så du ikke er bange for VBSE spørgsmål wioth sikkerhed? Jeg har en fuld licens fra DYR, stadig ikke sikker på, om jeg kan DL-koden længere selv,.

  5. #25
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010
    Indlæg
    276

    Default

    Ville være is til at re-direct alle webadresser til nye som venlige url ' er, tror jeg, en smule bange for massen flytte om

  6. #26
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Vi har ikke haft nogen sikkerhedsproblemer med dyr, og vi er ikke bekendt med en sådan.

    Hvis du ændre din SEO-links, bør du gøre omdirigering. Ellers vil du miste din trafik fra eksterne links som peger til ikke eksisterende Webadresser), og du vil miste i søgemaskiner som vil se, at alle, der allerede er indekseret indhold forsvinder. Sider i henhold til de nye Webadresser, som vil blive indekseret som nyt indhold, i stedet for bare at være reindexed i henhold til de nye URL. Det er derfor, vi har 301 omdirigering - ikke bare for at omdirigere, men også for at fortælle, at gamle content changed permanent adresse. Dette er en af grundene til, at vi ikke ønsker at ændre vores SEO-motor, men hvis du allerede har gjort det, du bør passe på, om omdirigering fra den gamle url ' er til nye.

  7. #27
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010
    Indlæg
    276

    Default

    Jeg ønsker ikke at ændre det, lol, men jeg er nødt til at apperently. DYR har 2 store bedrifter, og det er derfor, de lukkede ned. Jeg blev ramt med en temmelig hårdt, hvor alle google-trafik blev omdirigeret.

  8. #28
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Tak for oplysninger. Efter min mening væsentlig grund af lukning dyr, er, at funktionaliteten er allerede inkluderet i vBulletin siden 4.0, så folk stopper med at købe dyr. Der var ingen mening at bruge en anden dollars for noget, hvad du allerede har fået. Ellers valgte hold ville bare gøre opdatering og slippe af exploits. Men det er bare min mening.

    I dette øjeblik vil jeg markere denne tråd som løst, da vi finder ud af, at der er noget galt med din i dette område, du bare brug ikke understøttet SEO motor. Du kan bruge native vBulletin SEO motor med din uden at have ekstra plugins til det. I tilfældet, hvis du vælger at gøre det, og stadig har problemer, bedes du skrive her eller åbne en ny tråd.

  9. #29
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010
    Indlæg
    276

    Default

    DYR, lukkede deres døre, når den udnyttelse, der er ramt, er der ingen opdatering! Jeg glæder mig til at fjerne alle sammen og gå med vb indbygget, men er nødt til at tage det langsomt

Side 3 af 3 FirstFørste 123

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •