Im bruge dragonbyte, jeg gik selv på engelsk, og det synes ville OK. lad mig holde udkig
Im bruge dragonbyte, jeg gik selv på engelsk, og det synes ville OK. lad mig holde udkig
OK, så på engelsk det hele ser korrekt, skifter lang dets viser forunthread? ext.. ikke DIN omdøbe webadresser for de sider, der er oversat? Engelsk er logget ind eller ud af alle links er .html-omskrivninger?
Kun, når den side er oversat betyder url få ikke re-skrevet
Igen er på engelsk, det er ikke korrekt, fordi du bliver omdirigeret til showthread.php side, og du bør ikke. URL i din browser, bør være det samme som i front page - SEO-venligt.
For eksempel:gå til side:
Du vil blive omdirigeret til:Code:https://www.allfreechips.com/phpBB2/new-members-forum/10209-new-members-please-read-before-posting-new-post.html
Det bør ikke ske.Code:https://www.allfreechips.com/phpBB2/showthread.php?t=10209&page=10&p=75367#post75367
Hvad sker der med Webadresser på de sider, der er oversat kan være relateret til dette emne, så det må løses først.
Klart vBulletin ikke genkender passende URL og gøre omdirigering til ikke SEO venligt.
Som jeg skrev kan du nemt tjekke det i forbindelse med din eller ikke - se tidligere indlæg.
Jeg kan ikke re-oprette den nye post-sektionen i den tråd. Hvis jeg klikker på din webadresse for det re-retter, men noget forum at klikke viser normal seo freindlt url ' s. Jeg troede, at jeg var ok med VB, men hvor er du få de nye indlæg link til en tråd?
Du vil finde "new-post" links på dit forum hovedsiden:
Check venligst gør din er relateret til "new-post" problemet ved at deaktivere det for et øjeblik. Hvis ikke - finde en løsning. Hvis ja - vi vil hjælpe dig.Code:https://www.allfreechips.com/phpBB2/
Jeg ser også andre spørgsmål. Som jeg ser nu, for ikke "new-post" links til din SEO links virker fint, men du kan ikke gå til oversatte side - du fik omdirigering tilbage til engelsk side. Dette sker kun på tråd links (sub fora er OK).
Sørg venligst for, at din .htaccess fil er OK. Sørg også for, at du bruger understøttes af din SEO links. Bemærk venligst at din kræver integration med dyr, hvis du bruger det (som beskrevet i readme.html).
Hvis du bekræfte, at din konfiguration er fint, og spørgsmålet vil stadig ske, vil vi hjælpe dig med at løse det på jeres server. Stadig først, bedes du brak vores instruktioner. Installation/konfiguration service er betalt, vil vi hjælpe dig gratis, hvis dette er nogle af din fejl. Så vi skal først bekræfte, at din konfiguration er fint og "new-post" problemet er relateret til din. SEO er ikke i orden fint uden din vi kan ikke forvente dem til at virke fint med din.
Senest redigeret af vBET; 15-03-19 på 15:13.
Jeg havde dit hold ændrer htaccess lang tid siden til forum og ikke forum-sider, jeg gik også med Dragonbyte SEo i stedet for dyr. Jeg ved, jeg kan ikke slette den VBSE funktioner stadig uden fejl, selvom plugin er fjernet fra vbulletin.
her er det forum, bibliotek htaccess fil er relateret.
Code:RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/phpBB2/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/phpBB2/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|dbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|dbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ dbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ dbseo.php [L,QSA]
I rodmappen jeg har en masse cpanel tilføjet comodo linjer med din tilføjet uden for forum sider, men det bør ikke påvirke newthread ext.
Jeg gik også gennem alle Dragonbyr=te indstillinger, og din og ingen omtale af ny tråd. Jeg vil betale et gebyr for at få det kigget på, tættere på, hvis det er nødvendigt at korrigere.
Dragonbyte SEO er IKKE understøttet af din - dette er grunden til, at du har problemer. Vi har ikke planer om at understøtte den eksterne SEO og søgemaskiner, fordi vBulletin har native SEO-engine siden 4.0. Vi understøtter integration med dyr, som bagudkompatibilitet for fora, før 4.0, eller som ikke ønsker at ændre SEO-motorer. Fora, som ønsker at fjerne dyr har gratis SEO motor inkluderet i vBulletin siden 4.0.