Med nye begrænsninger for forskellige lande, nogle sætninger, jeg ville elske muligheden for at gøre de grundlæggende ord, erstatte, at vb har, men baseret på geografiske placeringer.
Med nye begrænsninger for forskellige lande, nogle sætninger, jeg ville elske muligheden for at gøre de grundlæggende ord, erstatte, at vb har, men baseret på geografiske placeringer.
På dette tidspunkt din understøtter manuel oversættelse, hvor du manuelt kan rette oversatte sætninger (hvis brugeren har de nødvendige rettigheder).
Jeg er ikke sikker på jeg forstår dit behov. Hvilke restriktioner der er for landene er, at du skriver om? Hvad ordet erstat i vB, du skriver om? Kan du pege denne funktionalitet ved at give stien til den funktion (i Admin CP? På forum?). Hvis jeg kan se, hvad du sammenligne dit behov for at jeg sandsynligvis vil bedre forstå det. Som jeg forstår, du ønsker at gøre disse erstatninger i oversatte sætninger - ret? Og dem, vel at ske ad hoc, forskelligt for forskellige kunder, som ikke svært udskiftning i database - højre? Hvordan du ønsker at afgøre, geo location? Ved nogle overskrifter? Ved ip (baseret på yderligere en ekstern service, som vil straffe ydeevne, eller hvis du har din lokale service for det)?
Funktionaliteten i VB er bare - Admin CP>Styles & Skabeloner>Udskiftning Variable Manager, hvor du kan sige, udskift "Foo" "Bar" men dette er på alle sider. I det forenede KONGERIGE i min branche, der er sætninger, kan vi ikke længere bruger som "gratis spins" skal bew "velkommen spins" men det er kun for STORBRITANNIEN. der er flere eksempler. Kan være lettere at ændre vb kode på udskiftning variabler med 2 bogstaver placering kode, har jeg ikke set, at langt endnu.
Som jeg ser denne funktionalitet i vB er bundet til stilarter, og du kan oprette separate erstatning for anden stil. Som jeg kan se i koden ændringen er foretaget direkte i databasen. Hvis du vil have os til at lave lignende erstatning for cached oversættelser, så jeg tror, at vi kan gøre dette. Simple select-med den valgte sætning og opdatere til ny. Du kan vælge for hvilket sprog du ønsker at få erstatning, men du kan ikke vælge for hvilket land, - vi har oversættelse til spansk, og det er det, vi laver ikke særskilte oversættelser for hvert land, der bruger dette sprog. Placering kode vil gøre noget her, bare sprogkode.
OK maybee syge se til at gøre en erstatning på side rendering så, som jeg ser lagre for placering på toppen af sprog ville blive enorme.
Den erstatning, du taler om (vB) arbejder for foruddefinerede test kun - kun for sætninger. Det behøver ikke røre indlæg, så jeg tror, vi bør ikke gøre det enten, især for oversættelser. Så som jeg ser det, det er ikke nødvendigt - ja?
NEJ, ikke som en del af den oversætter, der ikke ville være en god pasform, som derefter blev lagring til den 2. magt.. jeg tror jeg vil prøve og lave en simpel fjerne html-elementer, så str_ireplace placer derefter tilbage på html side generation og se, om det vil arbejde. spøg brug for en krog sted, hvor side er samlet, men ikke vises
Vær opmærksom på at eventuelle ændringer i filer, der vil blive tabt, når du opdaterer din vBulletin.
Som jeg kan forstå, at der ikke er behov for din ændringer.
Nej, Ingen grund til at integrere med din, jeg vidste ikke, at sprog VS placering