Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Kan jeg deaktivere nogle plugin?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default Kan jeg deaktivere nogle plugin?

Hej Michael,

Jeg forsøger at reducere belastningen, er det stadig et problem, mit site er 100% cached.

Hvis jeg bare ønsker oversætter til at oversætte sider til gæster og ingen af de andre funktioner som flere sprog Forum support osv. kan jeg deaktivere nogle af de plugins?

Vil dette reducere belastningen?

Jeg vil bare have en grundlæggende oversætter, så bare nye sider på nye url, ingen af de andre fancy ting.

Thanks.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

I sådanne tilfælde kan du deaktivere masser af plugins. Men først - har du virkelig brug for det? Hvad er det tidspunkt, siden oversættelse på dit forum? Server Load er virtuel parameter, og du behøver ikke at bekymre dig om det, hvis dine henvendelser håndteres hurtigt. Det kan være, at du har stadig masser af uudnyttede ressourcer og server belastning er høj, på grund af forkerte Apache eller MySql konfiguration, som tvinger andre kunder til at vente (jeg tror det - ikke har arbejdet på dette område). Det kan være, at du har flere klienter i samme tid, og de venter i køen, men de venter på meget kort tid, og du behøver ikke at bekymre dig om det.

Så kig på din brug af hukommelse og CPU forbrug, og hvis du stadig har ressourcer så finde ud af hvorfor dine tråde venter på CPU i stedet for at reducere vBET funktionalitet. Men selvfølgelig hvis du ikke har brug for flersprogede support kan du deaktivere masse vBET plugins.

Af den måde - kan du finde her vores fulde robots.txt fil, som blokerer robotter til ikke at kravle på ikke signifikant oversatte sider. Jeg har opdateret det i dag så kig her: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    Senest redigeret af vBET; 10-03-1021:38.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •