Jeg tjekkede på din forum-det er ikke en bug vBET, bare ikke udfyldt korrekt installationsprocedure og ikke konfiguration, henholdsvis, af hvilke indfødte iconv funktionen returnerer en tom streng, forsøger at konvertere tekst fra utf-8 til utf-8. Jeg ved ikke hvorfor lige netop på dette sted, men det skete. Du har ikke ændret sig-'8' for '8', som er tydeligt beskrevet i installationsvejledningen.
Problem løst.
Af den måde, jeg vil foreslå dig:
-aktiverer Apertium-er gratis uden grænser
-aktiverer oversættelse af Microsoft-er gratis for visse begrænsninger og du kan oprette en konto hos dem, hvor efter at have krydset grænsen oversættelser til at lukke ned indtil udgangen af perioden.
Sprawdziłem na Twoim forum - to nie błąd vBET, po prostu nie wykonałeś poprawnie procedury instalacyjnej i nie ustawiłeś odpowiednio konfiguracji, przez co natywna funkcja iconv zwracała pusty napis, próbując przerobić tekst z utf-8 na utf-8. Nie wiem, czemu konkretnie w tym miejscu, ale tak się działo. Nie zmieniłeś 'UTF-8' na 'utf-8', co jest jasno opisane w instrukcji instalacyjnej. Problem rozwiązany. Przy okazji proponuję Ci: - włączyć Apertium - jest za darmo bez limitów - włączyć tłumaczenia Microsoft - jest darmowe do określonych limitów i możesz u nich stworzyć konto, gdzie po przekroczeniu limitu tłumaczenia się wyłączają do końca danego okresu.