Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Pre-Sales/Opgradere Spørgsmål - Er din stadig opretholdes?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2010

Default Pre-Sales/Opgradere Spørgsmål - Er din stadig opretholdes?

Hej,
    Jeg stadig kører med en ældre version af din (på min gamle v3.8.9 vBulletin) -- og ønsker at opgradere til nyeste v5 stabile version og derefter opgradere din til den nuværende version (forudsat, at den virker). Jeg spørger, fordi jeg ikke kan se nogen indlæg i lang tid...

Jeg er også glad for at opgradere anlægget har SSL aktiveret, og forstå, at de vBulletin 5 er 'SSL-kompatibel' -- vil din også virke, hvis installation er konfigureret til SSL?

Kan du lade mig vide, om disse?

Thanks

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

din er blevet forbedret funktionalitet og kunder sjældent rapportere problemer, så der er lidt nyt indlæg.
    din 5 er testet til version vB 5.1.9. Du kan teste din 5 på vores test-forum: - Fora, Test, forum, din 5. Bare logge på en test-konto.
    I øjeblikket er der ingen åbne spørgsmål relateret til SSL. din arbejder på resultatet, før det sendes på ydersiden, så en kryptering bør ikke have nogen indflydelse på det arbejde, din.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •