Jeg forstår, at du ser fejl, der starter efter vBET er installeret. Men som du ser vBET har intet at gøre med det, fordi fejlen stadig vises, når vBET er deaktiveret. Så også nogle andre ændringer skulle ske på dit forum. Måske er der nogle andre mod blev også tilføjet, eller nogle konfiguration er ændret.
Først skal du afgøre, hvem der er skyldig. Så slå en efter en alle plugins, der arbejder med krog 'postbit_display_complete' - hver gang kontrollere, har du stadig har fejl. Når du afgøre, hvem der er skyldig, så kontakt venligst forfatteren af mod, som gør det rod. Hvis du stadig har nogle spørgsmål - så spørg![]()
Gå yo din Admin CP -> Plugins & Produkter -> plugin manager og finde hver postbit_display_complete
Gå til forfatteren af dette mod og spørge ham, hvad der foregår![]()
Jeg kan ikke være ansvarlig for andre mods eller knowhow arbejder alle eksisterende mods - Undskyld jeg kan ikke hjælpe dig mere, og håber, at min hjælp var godt nok![]()
Jeg havde dette problem i dag også, efter installeret VBET.
Og det var det samme svar, jeg fjernede "passiveVID" plugin og bang problemet var løst.
Nu fik jeg at finde en god erstatning for dette plugin, der konverterer YouTube-videoer i spillere!
ugh!