Giv os præcise version af brugte vBET, vBulletin, vBSEO (hvis anvendt).
Også fortælle os, hvilken vej du omdøber, diskussion og laver du det på normal eller på oversat side?
Jeg kan ikke reproducere det på vores fora, så jeg får brug for lidt hjælp på din side
OK - Jeg tjekkede kilden, og det er forårsaget af nogle plugin hjælp hook "postbit_display_complete". vBET har 2 plugins ved hjælp af denne krog. Kan du bestemme hvilket forårsager problemer på dit forum? Du kan simpelthen gøre det ved at deaktivere én og kontrollere, gør problemet stadig eksisterer. Hvis ja så aktivere den og deaktivere anden. Hvis der stadig eksisterer så prøv med stand deaktiveret. Hvis den stadig eksisterer - så højst sandsynligt er det ikke vBET skyld - prøv deaktiverer hele vBET og check.
Du vil deaktivere plugin af Admin CP-> Plugins & Produkter -> plugin manager
Du vil deaktivere hele mod af Admin CP-> Plugins & Produkter -> Manage Products
Lad mig vide om resultaterne. Hvis du PM mig adgang detaljer jeg vil undersøge det selv
Jeg forstår, at du ser fejl, der starter efter vBET er installeret. Men som du ser vBET har intet at gøre med det, fordi fejlen stadig vises, når vBET er deaktiveret. Så også nogle andre ændringer skulle ske på dit forum. Måske er der nogle andre mod blev også tilføjet, eller nogle konfiguration er ændret.
Først skal du afgøre, hvem der er skyldig. Så slå en efter en alle plugins, der arbejder med krog 'postbit_display_complete' - hver gang kontrollere, har du stadig har fejl. Når du afgøre, hvem der er skyldig, så kontakt venligst forfatteren af mod, som gør det rod. Hvis du stadig har nogle spørgsmål - så spørg
Gå yo din Admin CP -> Plugins & Produkter -> plugin manager og finde hver postbit_display_complete
Gå til forfatteren af dette mod og spørge ham, hvad der foregår
Jeg kan ikke være ansvarlig for andre mods eller knowhow arbejder alle eksisterende mods - Undskyld jeg kan ikke hjælpe dig mere, og håber, at min hjælp var godt nok