Du skriver i et indlæg på vB.org, i den gratis version af vBET understøtter 60 sprog. Jeg har engang installeret jeg bare polsk, Hviderussisk, ukrainsk og russisk. Gjorde jeg noget forkert? Eller så jeg kørte bare gratis version? Betyder Pro versionen bruger til oversættelser af yandex i 60 sprog? Fordi fra hvad jeg ved det er bare yandex tilbyder gratis oversættelser, og andre som Google oversætter nødt du til at betale kun.
Vi har tilføjet understøttelse for 60 sprogkombinationer. par med hvad på hvilke sprog kan du oversætte ved hjælp af Yandex. Yandex leverer oversættelse fra russiske til 30 andre sprog er det 30 sprogpar, men oversættelser mellem alle disse sprog ikke længere giver. Hvis du har 4 sprog betyder det at Yandex understøtter disse fire sprog for forudindstillede sprog forum. Yandex de fleste sprog par for det russiske sprog (ud af 30) og engelsk (ud af 25). Pro-versionen giver mulighed for en lignende oversættelse sprog nummer Yandex resten afholdes af andre oversættere (Koste optimering – hvordan vBET tillader dig at bruge maskinoversættelse gratis billigere). Bare Google understøtter alle sprogkombinationer.
Senest redigeret af Marcin Kalak; 12-12-15 på 09:50.
Vis Tag Cloud
Forum Regler