Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 24

Tråd: Mange problemer med at installere på vbulletin 5

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Ja, vi har testet din på vB 5.1.9. Jeg formoder, at det er et problem med den server konfiguration. Prøv igen ved hjælp af DSO. Hvis du efter at have afsluttet .htaccess du vil se de hvide sider kan du prøve at deaktivere oversættelse i AdminCP->din->Oversættelse Ledighed. Har du mod_rewrite aktiveret?
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 01-10-1518:52.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    September 2015

På Translator udbydere kun google var aktiv fra begyndelsen.
    mod_rewrite er installeret som standard af apache
    dso bortset fra den hvide tegn, giver mig de fejl Advarsel: kan Ikke ændre header information - overskrifter allerede sendt i .../includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 223

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Har du testet din DSO efter mit sidste indlæg? Jeg har rettet en lille en, som din fil, og jeg vil gerne se, om DSO vil arbejde. Denne advarsel og hvide side er kendte problemer, hvis løsning hjul bør være nemmere.
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 02-10-1508:24.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    September 2015

ARBEJDET.

et spørgsmål, kunne jeg forlade de linjer, du sendte mig på ignore webadresser?
    også når jeg vælger et sprog, kodning, der skal indstilles i din browser til unicode for at kunne vise korrekte tegn. Er der en måde at vise oversat sprog, uden at du behøver for at vælge kodning på browser?
    Senest redigeret af rafail; 02-10-1511:24.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Fjern ikke ignorere den URL-adresse. Dette giver din vedhæftede filer vil ikke blive fortolket. Hvis du ser en hvid side, som du ikke ændre den server konfiguration, hvide sider, som normalt betyder, at problemer med tilslutning til en oversættelse udbyder.
    Jeg er allerede nu se og test af karakter kodning spørgsmål.
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 02-10-1511:33.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    September 2015

Også på sider, der er oversat billedet attachemnts er ikke vist. kontroller venligst, at også

Junior Member
    Tilmeldings dato
    September 2015

Jeg har ændret Sprog og sætninger>Sprog manager>rediger indstillinger og redigeret "HTML Tegnsæt" "UTF-8" og den kodning problem løst.
    Det eneste problem nu er, at vedhæftede filer ikke vises på sider, der er oversat

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Vidste du kunne vise sådan et link, hvor vedhæftede filer vises på ikke oversatte side, og hvor de ikke kan vises på den oversatte side?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    September 2015

Jeg har fast vedhæftede filer ved at udføre en reparation på vedhæftede tabeller (admincp>reparation/optimering af tabeller)

Min konklusion (til alle vb5 brugere, der ønsker at installere dette plugin på deres forums):

Denne addon havde nogle problemer med installation, der blev rettet med "Marcin Kalak" Hjælp (Mange Tak)

For at installere det på Vbulletin 5.1.9 du har brug for at redigere "/core/includes/config.php" ved at tilføje denne linje til slutningen af det:
    $ Config ['Misc'] ['admincpdir'] = 'admincp';
    PHP-processor skal være "DSO" , ikke "CGI". Så hvis du har "cgi", du skal chage det til "DSO" på din server. På WHM cpanel det kan ændres ved at gå til "Service konfiguration>, Konfigurer PHP ad SUExec", Og vælg der "PHP 5-Handleren" "DSO"

.Htaccess bør have på begyndelsen disse linjer:
    RewriteEngine On
    Valg FollowSymLinks

RewriteRule arkiv / index.php? / $ 2 & language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule index.php? language = $ 1 [L, QSA]
    RewriteRule $ 2? Language = $ 1 [L, QSA]
    Og på den ende dette linjer:
    RewriteCond% {QUERY_STRING}! Omdirigeret =
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !do=
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(core|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?omdirigeret=$1 [L,QSA]
    Du skal føje til "AdminCP->din->Oversættelse Muligheder->Ignorere Webadresser":
    /filedata/
    /hente
    /image.php
    Og gå til "Admincp>Sprog og sætninger>Sprog manager>rediger indstillinger" og rediger "HTML Tegnsæt" "UTF-8"

Og Din Oversætte plugin vil arbejde på Vbulletin 5.1.9
    REDIGER 27-12-15: efter nogle bedre kontrol, jeg har fundet mange problemer, at sider ikke selv har oversat, og mange db fejl opstod....
    Senest redigeret af rafail; 27-12-1514:47.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Jeg er glad for, at jeg har hjulpet dig. I den næste udgave vBET vil ikke være nødvendigt at ændre den config fil.

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •