Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 24

Tråd: Mange problemer med at installere på vbulletin 5

Trådede visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    September 2015

Exclamation Mange problemer med at installere på vbulletin 5

Hej, jeg har nogle problemer med at installere på vbulletin 5
    Jeg har uploadet filer, skal du indstille min google api-nøgle, og alle nødvendige indstillinger på admincp

Når jeg forsøgte at importere product-vbenterprisetranslator.xml jeg fik fejl:

[QUOTE]
    Import Af Produktet, Vent Venligst...

[:]
    Advarsel: require_once(...//vbenterprisetranslator_functions_admin.php): failed to open stream: Ingen sådan fil eller mappe i .../includes/adminfunctions_product.php(881) : eval () - 'd-kode på linje 2
    Fatal fejl: require_once(): kunne ikke åbne "/home/forumsrv/public_html/core//vbenterprisetranslator_functions_admin.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) i /home/forumsrv/public_html/core/includes/adminfunctions_product.php(881) : eval () - 'd-kode på linje 2
    [\QUOTE]

[\QUOTE]

så jeg tilføjet denne linje til min "+core+omfatter+config.php" for at decalre "['Diverse']['admincpdir']"
    [QUOTE]$config['Diverse']['admincpdir'] = 'admincp';[\QUOTE]
    vbulletin 5.1.9 ikke har denne linje fra standard.

Hvordan kan denne xml bede om en variabel, der ikke er til stede??

Anyway, efter at det er installeret. Jeg gik til din indstillinger, og tilføjet min google api-nøgle, og angiv alle de nødvendige indstillinger.

Efter jeg har redigeret min .htaccess og tilføjet denne første linjer (forudsat på gør-ikke-upload+værktøj+omdirigere-regler):
    [QUOTE]RewriteEngine On
    Valg FollowSymLinks

RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\archive\index.php\(.*)?$ archive\index.php?\$2&language=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\$ index.php?sprog=$1 [L,QSA]
    RewriteRule ^\?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)\(.*)?$ $2?sprog=$1 [L,QSA]
    [\QUOTE]

Ikke virkede på alle sprog, flag, jeg valgte sprog var stadig engelsk

så jeg tilføjet resten linjer på .htaccess:
    [QUOTE]RewriteCond %{QUERY_STRING} !omdirigeret=
    RewriteCond %{QUERY_STRING} !do=
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax)
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php?omdirigeret=$1 [L,QSA][\QUOTE]

Arbejdet, da jeg klikkede på sprog, flag det ændret forum sprog, MEN.. den vedhæftede billeder ikke blev vist, og jeg kunne ikke logger på admincp,
    da jeg forsøgte at logge ind på admincp fik jeg denne fejl:
    [QUOTE] No input file specified. [\QUOTE]

REDIGER 2-10-15:

Læs venligst mit sidste indlæg på denne tråd for at få hjulpet med henblik på installation på vbulletin 5.1.9
    Senest redigeret af rafail; 02-10-1517:24.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •