Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Kanoniske Webadresser Anderledes I DIN Oversatte Webadresser struktur, der er Forskellig Fra Almindelige Sider.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta

Default Kanoniske Webadresser Anderledes I DIN Oversatte Webadresser struktur, der er Forskellig Fra Almindelige Sider.

Jeg har fået et problem, hvor din oversatte links er rapportering forskellige kanoniske webadresser struktur end de ikke-oversatte webadresser. I virkeligheden oversat webadresser rapportering roden af domænet i stedet for den undermappe "job", der bør medtages. Det synes kun at ske på de tags sider. Jeg har over 20k fejl. Dette synes at være grunden til, at mit websted er at miste indeksering. Hvordan kan jeg løse dette?

Se nedenfor:

lov - søgeresultater - MyModelTalk Gratis Støbning Opkald til Modeller og Skuespillere!
    Code:
    <base href="MyModelTalk Free Casting Calls for Models and Actors!" /><!--[if IE]></base><![endif]--><link rel="canonical" href="http://mymodeltalk.com/jobs/tags/law.html" />
    <---at Dette er den rigtige

Kanun - Netværk Sonuçları - Modeller ve Aktörler Aramalar MyModelTalk Ücretsiz Döküm!
    <-- Forkert. job undermappe mangler.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Tak for rapportering. Jeg arbejder med dette emne.

Vi anbefaler, at du installerer den PRO version. Kan du forny licensen for kun 30$. Den fulde version indeholder mange flere indstillingsmuligheder, der giver dig mulighed for bedre at kunne tilpasse produktet til dig.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Quick fix til dette problem:
    • Rediger plugin AdminCP->Plugins & Produkter->Plugin Manager->Frakoblet sprog i $_GET for SEO links
    • Indsæt denne kode i begyndelsen:
      PHP Code:
      global $vbulletin;
      if(
      $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] == 'VBSEO_URI' && $_REQUEST['language'] && strpos($_SERVER['VBSEO_URI'], $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir']) !== 0) {
      $_SERVER['VBSEO_URI'] = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumdir'].$_SERVER['VBSEO_URI'];

• Gem ændringer.

Dette problem bliver rettet i den næste udgave.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta

Quote Oprindeligt indsendt af Marcin Kalak View Post
    Tak for rapportering. Jeg arbejder med dette emne.

Vi anbefaler, at du installerer den PRO version. Kan du forny licensen for kun 30$. Den fulde version indeholder mange flere indstillingsmuligheder, der giver dig mulighed for bedre at kunne tilpasse produktet til dig.
    Tak meget. Jeg er faktisk planen at få den pro version i næste måned. Er jeg nødt til at købe mere end et par versioner næste måned. Og tak for rettelsen! Der var meget awesome bror.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Jeg er glad for jeg kunne hjælpe dig.
    Husk, at en licens, der giver dig mulighed for at installere et hvilket som helst produkt på domænet registreret til denne licens.
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 16-06-1511:07.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •