Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 14 af 14

Tråd: Oversættelse Flag Vises Ikke

  1. #11
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta
    Indlæg
    39

    Default

    jeg er nødt til at bruge det på mere end én stil på en gang. Den mobile stil er til mobiltelefoner og kun vises på smartphone opdagelse, når en besøgende besøger webstedet. Ellers se vB4 standard stil.

    Hvordan kan jeg bruge det på mere end én stadig er på et tidspunkt?

    Quote Oprindeligt indsendt af Marcin Kalak View Post
    For at tilføje et flag til en mobil stil:
    1. Open AdminCP->Styles & Skabeloner->Style Manager->Standard Style->Rediger skabeloner->vbenterprisetranslator_flags.
    2. Ændre værdi Style fra Standard Style til din mobil stil.
    3. Gemme skabelonen.
    Hvis du ønsker at tilføje din skabelon (fx tilføje et flag til oversatte beskeder) og derefter importere andre nødvendige vbenterprisetranslator stilarter.

  2. #12
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta
    Indlæg
    39

    Default

    Nevermind, jeg regnede det ud. Jeg har kopieret vbenterprisetranslator stil over til det mobile stil i stedet for at skifte det. Nu er din virker i begge stilarter. Tak for tip. Du ønsker måske at tilføje dette til din dokumentation, så andre ved.

  3. #13
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Efter du importere en skabelon til din mobile stil, kan du indstille værdien {vb:rå vbenterprisetranslatorflags} både mobile stil og standard stil. Flag vises ikke i mobile stil, fordi i mobile stil var ikke skabelon vbenterprisetranslator_flags.

  4. #14
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af mykkal View Post
    Nevermind, jeg regnede det ud. Jeg har kopieret vbenterprisetranslator stil over til det mobile stil i stedet for at skifte det. Nu er din virker i begge stilarter. Tak for tip. Du ønsker måske at tilføje dette til din dokumentation, så andre ved.
    Jeg er glad for jeg kunne hjælpe dig.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •