Jeg ændret mit sprog-portugisisk her i vBET Forum, dårligt hver gang jeg sende teksten og sender, teksten bliver afskåret, er du ikke i ét stykke. Jeg er nødt til at redigere 3 gange tekst for at være i stand til at offentliggøre det her. Hvis du vil kan jeg sende en video til at forklare bedre. Eu alterei meu idioma para o Português aqui no fórum vBET, más sempre que eu posto o texto e envio, o texto vai cortado, não vai inteiro. Eu tenho que editar 3 vezes o texto para conseguir publicá-lo aqui. Se quiser posso postar um vídeo para explicar melhor.
Senest redigeret af Marcin Kalak; 25-05-15 på 08:58. Årsag: reparation bbcode
Prøv at slette cookies fra i din browser. Check venligst at du spørgsmålet vises på en anden browser.
Marcin, Allerede renset cookies og jeg prøvede med en anden browser, jeg spekulerer på, hvis jeg er den eneste med problemet? Marcin, Já limpei os coockies e já tentei com outro navegador, será que só eu que estou com este problema?
Ingen af de andre ikke havde et lignende problem, og jeg kan ikke gengive det.
Dette problem bliver rettet i den næste udgave.
Ja que o problema vil resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens? Já que o problema será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?
Problemet var dårlig kodning i UTF-database på den oversatte sider. Vi arbejder på en løsning. I vores forum spørgsmål, bør ikke forekomme.
Vis Tag Cloud
Forum Regler