Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Database Fejl Quando atualiza en língua quando atualizo o profil

Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2012

Default Database Fejl Quando atualiza en língua quando atualizo o profil

Text automatically translated from: Portuguese to: Danish
    Translated text
    Quando atualizo en língua ingen Painel de Controle gøre Usuário, aparece o seguinte erro:
    Code:
    Database error in vBulletin 4.2.3 Beta 3:  Invalid SQL: UPDATE user SET     parentemail = '',     icq = '',     msn = '',     aim = '',     yahoo = '',     skype = '',     homepage = '',     birthday_search = '',     birthday = '',     showbirthday = 0,     usertitle = 'Matador de Ursos',     customtitle = 1,     vbet_def_lang = 'pt',     membergroupids = '109' WHERE userid = 1;  MySQL Error   : Unknown column 'vbet_def_lang' in 'field list' Error Number  : 1054 Request Date  : Sunday, May 24th 2015 @ 04:02:35 PM Error Date    : Sunday, May 24th 2015 @ 04:02:35 PM Script        : http://www.mysite.com/profile.php?do=updateprofile Referrer      : http://www.mysite.com/profile/edit/ IP Address    : 201.6.82.103 Username      : Fabiano Classname     : vB_Database_MySQLi MySQL Version : 5.1.73
    Jeg har fulgt denne fremgangsmåde, men den nye version af vBET har været deaktiveret denne funktion. Hvad kan jeg gøre?
    Original text
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 25-05-1508:57. Årsag: reparation bbcode

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Beskriv dit problem mere præcist. Når der opstår et problem? Gør din er aktiveret? Er bordet bruger har en kolonne vbet_def_lang?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2012

Translated text
    Marcin,

Hver gang nogen opdaterer giver modersmål i bruger Kontrolpanel databasefejl, som beskrevet ovenfor.

Jeg indså også, at ingen er i stand til at registrere, giver fejlen Database angivelse, der ikke har kolonne vbet_def_lang.

I min database er der ingen kolonne med navnet vbet_def_lang
    Original text

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Forsøge at gøre denne SQL-forespørgsel (BEMÆRK: tilføj tabel præfiks, hvis du bruger det, før tabelnavn):
    Code:
    ALTER TABLE user ADD vbet_def_lang VARCHAR(5)

Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2012

Translated text
    Tak, sig arbejdede ******
    Original text

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Jeg er glad for jeg kunne hjælpe dig.

Tags til dette emne