Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: bistand med dbseo din omskrive regler

  1. #1
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Feb 2012
    Indlæg
    12

    Default bistand med dbseo din omskrive regler

    hej min nuværende nginx config som nedenfor

    Kan du fortælle af tilføjelser til din. ~(jeg forstår, det er at blive testet og er i det væsentlige er ikke understøttet.)

    en smule, jeg er specielt bekymret for er det ikke påvirker /blog/ mappe, som indeholder wordpress.

    Code:
    server {
            listen 80;
            #listen [::]:80 default ipv6only=on;
    
            server_name www.mydomain.com mydomain.com;
            root /home/user/domains/mydomain.com/public_html;
            access_log /home/user/domains/mydomain.com/logs/access.log;
            error_log /home/user/domains/mydomain.com/logs/error.log;
    
            index index.php index.html index.htm;
            error_page 404 /404.html;
    
            location / {
                try_files $uri $uri/ /dbseo.php;
            }
    
            location /blog/ {
                    index index.php;
                    rewrite ^/blog/(.*)+$ /blog/index.php?$1; # it finally works
                  
            }
    
            location ~ ^((?!dbseo).)*\.php$
            {
                    rewrite ^/(.*)$ /dbseo.php last;
            }
    
            # Pass PHP scripts to PHP-FPM
            location ~ \.php$ {
                try_files $uri =403;
                fastcgi_split_path_info ^(/blog)(/.*)$;
                fastcgi_pass unix:/var/run/php5-fpm-username.sock;
                include fastcgi_params;
                fastcgi_index index.php;
                fastcgi_param SCRIPT_FILENAME  $document_root$fastcgi_script_name;
            }
    
            # Enable browser cache for CSS / JS
            location ~* \.(?:css|js)$ {
                expires 30d;
                add_header Pragma "public";
                add_header Cache-Control "public";
                add_header Vary "Accept-Encoding";
            }
    
            # Enable browser cache for static files
            location ~* \.(?:ico|jpg|jpeg|gif|png|bmp|webp|tiff|svg|svgz|pdf|mp3|flac|ogg|mid|midi|wav|mp4|webm|mkv|og$
                expires 60d;
                add_header Pragma "public";
                add_header Cache-Control "public";
            }
    
            # Deny access to hidden files
            location ~ (^|/)\. {
                deny all;
            }
    
    }

  2. #2
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Vi har i øjeblikket ikke support dbseo.
    Ændring i seo på dbseo er ikke så enkelt. Ud over at tilføje de regler, du skal bruge din oversætte sætninger fra seo og erstatte dem. Til dette formål bør være at skabe den rette controller eller kroge.

    Vi anbefaler, at du bruger venlige url.

  3. #3
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Feb 2012
    Indlæg
    12

    Default

    Hi

    dens en forholdsvis store gamle forum, så jeg vil kæmpe for at skifte til forskellige url ' er nu. nogle har været på plads for at generere trafik til 5 år +

    jeg ville hade at løse disse placeringer ved at ændre url-struktur, som der er ingen måde at 301 tusindvis af webadresser.

  4. #4
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Tak for din mening. På dette tidspunkt har vi ikke planer om at støtte DBSEO.

  5. #5
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Feb 2012
    Indlæg
    12

    Default

    ok. jeg har talt med DBseo supprot, og de har sagt, at de vil kunne yde bistand til deres ende. hvis jeg har specifikke spørgsmål re, hvordan det ville være nødvendigt at arbejde, er du ok til at give mig den info?

    Jeg ville være lidt fast på anden måde.

    eller er der nogen bestemt version eller info RE dyr, der kan være i stand til at pege os i den rigtige retning, forsøger at løse integrationen?

  6. #6
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Vi støtter ikke DBSEO. Vi støtter dyr og venlige url ' er og ikke har planer i øjeblikket til at støtte DBSEO, der ikke understøtter vB5. Ud fra dette perspektiv, både vB4 og DBSEO produkter er allerede forældede. valgte blev støttet af os før vB støtte venlige url ' en, og at denne støtte er blevet flyttet fra vB3 at vB4. dyr og DBSEO ikke støtte vB5, hvilket indikerer, at denne del af markedet forsvinder, erstattes af indfødte venlige url-adresse, der allerede er leveret i prisen på vB og kræver ikke yderligere gebyrer. Derfor, blandt andre ting, vi er ikke interesseret i at udvikle support for at få yderligere motorer seo og vil forblive på den aktuelt understøttet. Hvis du var et dyr, så kan du komme tilbage til dyr. Vi bruger dyr på vB4 og der er ingen problemer. Manglende støtte dyr, kan være generende, men hvis du har konfiguration kontrolleret, og der er ingen problem med det, så støtte er ikke nødvendigt.

  7. #7
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Feb 2012
    Indlæg
    12

    Default

    ok.

    jeg er nødt til at bo med vb4.0 af andre grunde.

    jeg vil forsøge at finde en freelancer til at hjælpe mig.

    dyr er gået så ja manglen på støtte var et problem, og var grunden til at jeg flyttede til dbseo i første omgang. det tilføjer også en masse mere end bare de webadresser, som jeg gør brug af.

    de har tilbudt deres hjælp, jeg var bare undrende, hvis jeg kunne have bedt dig om de spørgsmål, der kan komme op i form af, hvordan din arbejdet med dyr, så jeg kunne forsøge at få problemet løst.

  8. #8
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Integration dyr med din virker ved at erstatte valgte funktioner på din funktioner. Se: gør-ikke-upload/readme-fil.html->Integration med andre mods->dyr Integration. Funktioner oversætte din tekst og parse det korrekt (ved hjælp af valgte funktioner) og returnerer det. Disse funktioner er indeholdt i filen: upload/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php. Denne fil er inkluderet i krog: init_startup. Ud over din angiver nogle variabler, der er dyr i overensstemmelse hermed.
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 02-05-1513:47.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •