Hej Fyr, jeg kører i øjeblikket Dyr. Jeg ville gerne erstatte det med DBseo og Din. Jeg har brug for at vide, om det vil virke, før du køber det. Kan du tilbyde installation.
Tak for hjælp
Hej Fyr, jeg kører i øjeblikket Dyr. Jeg ville gerne erstatte det med DBseo og Din. Jeg har brug for at vide, om det vil virke, før du køber det. Kan du tilbyde installation.
Tak for hjælp
Vi har ikke planer om at støtte DBSEO i dette øjeblik. Vi støtter venlige url ' er. Så valgte brugere kan bo med dyr, eller skifte til venlige URL ' s.
Dyr er døde tech. DBseo er langt den bedste af de seo muligheder, der er nævnt. Det ville gøre en hel masse mening at støtte DBseo. Det ville gøre dit produkt meget mere tiltalende. Nogen chance for du ville brugerdefineret kode til at arbejde for os? for et gebyr?
På dette tidspunkt er vi ikke planer om at integrere med dbseo. vBulletin har sin egen medfødte venlige url ' er. Du kan forsøge at integrere dig selv på din egen risiko, men vær opmærksom på, at hvis du ændrer din kode, så bliver du nødt til at ændre det igen efter hvert din opdatering.
Senest redigeret af Marcin Kalak; 12-11-14 på 10:06.
Jeg har brug for denne til at arbejde med DBSE eller jeg har brug for noget støtte til at lave huller i DYR! Lige nu forsøger jeg at fjerne DYR, men DIN er årsag fejl at kalde valgte filer
Hvis du ønsker at fjerne dyr, skal du først fjerne integration af med din valgte i valgte filer og i .htaccess.
Hvis du ikke har et problem med dyr, uden integration, men du har spørgsmål, efter integration, så kan du oprette nyt emne og skrive fejl indhold.
Hvis du ændrer SEO på DBSEO så kan du prøve at integrere dig selv på din egen risiko, men vær opmærksom på, at hvis du ændrer din kode, så bliver du nødt til at ændre det igen efter hvert din opdatering.
Senest redigeret af Marcin Kalak; 28-11-14 på 10:39.
Bare overrasket over, at du fortsætter med at tilbyde support til et produkt, der er blevet udnyttet.
Fjernet .htaccedd kode til din seo, og alle de links, der er ændret fra /lang/side til side?lang= lort så det er ikke en løsning. Jeg vil væven det over igen i morgen og se, og chancen for at integrere dette for et gebyr? I det mindste stoppe med at lade folk tror, at installation af dyr, er en god idé på dette punkt.
Hvis du har fjernet integration med din valgte i .htaccess fil og i filen /vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php, /vbseo/includes/functions_vbseo_url.php så er du midlertidigt deaktivere din.
dyr vil derefter analysere links i forum sprog.
Ændring af links vil derefter ikke er forbundet med din.
Vi kan hjælpe dig med at fjerne integration med din valgte, men senere ændre links, afhænger dyr.