Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: PhotoPost Pro

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jan 2010

Default PhotoPost Pro

Det er i modstrid med PhotoPost Pro. når folk har at vælge en oversættelse PhotoPost giver 404 fejl, og også dem, der bruger vbseo links, der sti til pp ændringer / da / gallery osv.

selv wghen jeg tilføje ignorere url / albums
    Senest redigeret af tsak76; 15-02-1013:46.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi har ikke lavet endnu integrationsspørgsmål i for PhotoPost Pro og vi ved ikke oplysninger om, hvordan det virker.

Hvis du kan eksperimentere lidt og tjek gør det vil komme til at arbejde med links med 'sprog

Om at ignorere - du skrev, at links til PhotoPost er / Gallery, Men du har blokeret / Album - Det er spørgsmålet. Bloker relevante link og PhotoPost vil ikke blive oversat til alle.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Jeg er også interesseret i en løsning til PhotoPost ... Jeg har det på min hjemmeside pedicabforum / .com

Vær aktie, hvis du fandt en løsning ....

Tx

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Så i dette øjeblik kan du sætte til ikke at støtte oversættelser på alle for PhotoPost Pro.

Hvis du venligst kan PM mig adgang detaljer til ethvert forum (kan teste forum), som har installeret PhotoPost Pro, og vBET end jeg kan se, hvordan det fungerer, og måske finde ud af en måde hvordan man støtter den. Så længe sider genereret af PhotoPost Pro er genereret af vBulletin det bør være en måde at støtte oversættelse. Ligesom vi støtter det til vores sider uden forum mappe.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Integration med Photo Indlæg Pro understøttes nu Det var rigtig tidligere, men vi skrev det i et andet sted så bare tryllestav til at give faktiske bemærke her. For vejledning kan du se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •