Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Tomhed i stedet for oversatte tekst på siderne

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Tomhed i stedet for oversatte tekst på siderne

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Jeg ved ikke, hvad der skete, men oversætteren ikke oversætte mine sider. I stedet for at oversat tekst er de eneste hvide pletter.

I overensstemmelse med instrukser fra FAQ og tilføjede cachen slukkede ekko ... til fil vbenterprisetranslator_functions.php

Hvordan Den eneste besked, jeg får på toppen af siden er:
    Code:
    Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639

Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when in safe_mode or an open_basedir is set in [path]/includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 639
    Efter fjernelse af API-nøgle, mens siden er oversat forkert displays (grafik) ...

Venligst hjælpe med at løse problemet.
    Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Hej. Som anført i den meddelelse, du har aktiveret safe_mode eller open_basedir, Der ikke kan opstå, når du bruger CURL.

Se her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...371-error.html

Der er allerede en løsning på dette problem. Hvis problemet fortsætter, så lad os vide, og vi vil se på dette tættere
    Original text

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •