Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Spørgsmål, før de køber ...

Banned
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Default Spørgsmål, før de køber ...

Text automatically translated from: Spanish to: Danish
    Translated text
    Nå, før de køber dette mod, der ser meget godt jeg virkelig ønsker at vide nogle ting:

1 .- Den understøtter vBSEO vbulletin4 og 3.5RC2, plus-sitemap-generator vBSEO-2.6 og vbadvanced4?

2 .- Det afspejler også plugins der er installeret på forummet?

3 .- Det skriver brugerdefinerede regler, jeg har i vBSEO vil også blive oversat i hvert enkelt tilfælde?

4 .- Jeg har et mod til automatisk generere tags til hver enkelt del er udstationeret, hvad ville der ske med disse mærker? Ville resultere i hvert enkelt tilfælde?

5 .- For både vBSEO og selv-mærkning mod tilføjer jeg lister med tomme ord, nu har jeg tilføjet en liste over spanske (forum standardsprog) og engelsk, hvis jeg installerer oversætteren bør tilføje en liste over de tomme ord på alle disse sprog?

Jeg håber at svare ... Saludos ...
    Original text
    Senest redigeret af kaiser1313; 12-02-1000:25.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

1 .- det vil være foreneligt med vB4 meget snart. Vi er Workin nu på vBET 4.0.0 version, som vil være kompatibel med vB4 - det vil blive frigivet i starten af marts. I de næste udgaver vil vi gøre den kompatibel med vBSEO3.5 og dette vil også ske snart. gør vBET 4.x kompatibel med vbseo-sitemap-generator er også i planerne. Vi gjorde ikke endnu nogen planer om integration med vbadvanced4.

2.-det oversatte indhold af outhput html. Så hvis andre plugin påvirker output vil derefter ti blive oversat. Hvis det gøres af Ajax vil derefter som standard jeg ikke blive oversat (hvis det ikke er integreret med vBET) fordi det ikke er en del af output html. Du kan prøve gratis version først og se det i live. Her er det for vB4: vB Enterprise Translator - vBulletin.org Forum

3 .- Vi har ikke teste det. Hvis omskrivning arbejder som vB krog og det sker før global_complete eller i global_complete med udførelsen For mindre end 1000, så vil det blive oversat.

4 .- Hvilke tagger præcis bruger du?

5 .- Nej De vil ganske enkelt være inkluderet i URL.

I tilfælde af fremtidige spørgsmål - bare spørg

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •