Med mods handicappede:
Advarsel: Tildeling af den værdi, der returneres af nye ved henvisning er deprecated in ..../includes/init.php(351) : eval () - 'd-kode på linje 139
Kan ikke tilføje cookies, header allerede sendt.
File: /var/www/site.com/forum/includes/class_core.php
Line: 5755
Med mods aktiveret/tilbage på:
Advarsel: Tildeling af den værdi, der returneres af nye ved henvisning er deprecated in ..../includes/init.php(351) : eval () - 'd-kode på linje 139
Advarsel: Kun variabler, der skal tildeles ved henvisning i ..../includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php på linie 851
Kører nginx, så jeg prøvede:
(uden ;
omskrive ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 sidste
omskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|være|bg|dk|zh-CN|hr|cs|da|dk|da|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|er|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|nej|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omdirigeret=/forums/ sidst;
omskrive ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|være|bg|dk|zh-CN|hr|cs|da|dk|da|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|er|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|nej|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omdirigeret=/forums/$2 sidste;
Det synes jeg nødt til at passere omskriver til dbSEO og din, hvordan gør jeg så?
Jeg har allerede regler, der svarer til:
if (!-e $ request_filename) {
omskrive ^ / fora /(.*)$ / fora / vbenterprisetranslator_seo.php sidste;
}
}
if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
omskrive ^ / fora /(.*)$ / fora / vbenterprisetranslator_seo.php sidste;
}
men peger på dbseo sidste;
Den nuværende nginx config:
placering /forum/ {
try_files $uri $uri/ /forum/dbseo.php?$args;
omskrive
^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|være|bg|dk|zh-CN|hr|cs|da|dk|da|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|er|id|ga|it|ja|ko$
/forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omdirigeret=/forums/ sidst;
omskrive
^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|være|bg|dk|zh-CN|hr|cs|da|dk|da|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|er|id|ga|it|ja|ko$
/forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omdirigeret=/forums/$2 sidste;
if ($request_uri ~* ^/forum/mobiquo) {
break;
}
hvis (-f $request_filename) {
udløber 30d;
break;
}
if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
omskrive ^(/forum/.*)$ /forum/dbseo.php sidste;
}
if (!-e $ request_filename) {
omskrive ^/forum/(.*)$ /forum/dbseo.php sidste;