Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Sprog Betingelse integreret i meddelelsen system vB

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Exclamation Sprog Betingelse integreret i meddelelsen system vB

Hi

Jeg har et kæmpe problem.

Jeg bruger en velkomst at hilse mine gæster og introducere dem for ideen om mit forum.

Men dette budskab er altid i tysk, fordi det sker via vB Meddelelser System (og er et billede for SEO formål)

Det ville være at cool at have yderligere betingelser valgmuligheder i bekendtgørelsen systemet.

EG:
    - Brugeren er ikke online i forummet i [LANGUAGE]
    - Brugeren er online i forummet i [LANGUAGE]

Dette ville også gøre oplysninger bekendtgørelser om automatiseret oversættelse muligt.
    Det ville være meget vigtigt for mig og måske andre også.

Hvis nogen har et arbejde rundt for at få et sprog tilstand i den nuværende bekendtgørelse system, så lad mig nu.

StarBuG

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hvis du bruger klare vB varsel system, det skal oversættes (eller vi skriver om 2 forskellige ting). Hvis du bruger vB notive systemet forstærkes af vBSEO - så meddelelser ikke er i ren HTML, men er taget i JavaScript ved vBSEO - det er derfor dem, der ikke er oversat. I dette tilfælde bare gå til vBET diverse valgmuligheder og tænde "Oversæt vBSEO beskeder i JavaScript". Så vil det blive oversat.

Giv os feedback gør det, er din løsning. Hvis ikke så skriv mere om vB varsel system, som du skriver om - især hvor i Admin CP vi kan finde det.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette løste mit problem, men idéen er stadig god.

Husk, jeg spurgte dig her til, hvordan jeg kan vise en meddelelse til gæster, der besøger mit forum i en oversat sprog?

Disse varsel muligheder vil gøre det muligt at vise et budskab til dem og ikke til gæster, der bruger modersmål.

Det er ikke urgend men ville stadig være en nice feature.

I øjeblikket jeg vise ovenstående besked via betinget hardcodede ind i min skabelon.

StarBuG

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Løsningen er som du har lige nu. Bare tilføje i template hvis sektion med tilstandskontrol ikke sprog param er indstillet.

Vi vil undersøge vB besked-systemet og kontrollere, muligheder for at beskrive en sådan meddelelse, som vil blive vist kun på oversat side af Admin CP - som jeg forstår det er, hvad du ønsker. Er det?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

drop down betingelser som de andre i meddelelsen systemet fx er medlem af [Grupper]

2 betingelser:
    - Brugeren er ikke online i forummet i [LANGUAGE] (drop down for alle aktiverede backenden)

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

vi allerede lavet nye brugergrupper i brugeren tilhører brugergruppe valgmuligheder i bekendtgørelsen system. (Sprog Grup)
    2 nye muligheder for:
    1.Bruger tilhører brugergruppe: [hans standardsprog]
    2.Bruger ikke hører til brugergruppe: [hans standardsprog]

1. display-besked kun til folk med sprog fra mulighed
    2. ikke vise besked kun til folk med sprog mulighed.
    Det vil blive medtaget i den næste Slip.

Nu arbejder jeg på din ide ..
    Senest redigeret af kamilkurczak; 05-01-1109:16.

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Quote Oprindeligt indsendt af StarBuG View Post
    drop down betingelser som de andre i meddelelsen systemet fx er medlem af [Grupper]

2 betingelser:
    - Brugeren er ikke online i forummet i [LANGUAGE] (drop down for alle aktiverede backenden)
    Allerede har gjort .. vil indgå i den næste Slip

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •