din er integreret med standen dyr, og vB-venlige URL ' er ved at oversætte siden links. Så hver ny side er ikke oversat kun det indhold, søgeord, beskrivelse, men også URL-adresse. Dette sikrer, at for edderkopper ses det som helt ny side, som serveres i andre sprog ant vil det blive indekseret. Alle passende SEO-teknikker, som indgår allerede nu vil holde, vi vil bare oversætte indhold, meta og URL.
Hvis dit forum er stor, så anbefaler vi i første skridt til at begrænse sprog, som du vil tjene. Som virkelig begrænse det (for eksempel til 2-3 sprog - one og nogle ekstra). Og så med tiden til at tilføje flere sprog. Det er, fordi selv hvis du vil bruge betalt oversættelser (du kan kun bruge gratis), så er det meste du vil begrænse dine udgifter, og nogle af siderne bliver nødt til at vente til oversættelse på grund af brugt grænser. Samme, når du vil kun bruge gratis oversættelser. Så efter et stykke tid, når oversættelser vil blive cachet af din du kan tilføje nye sprog, og så man fra tid til anden. Det vil også være godt for SEO, da det, hvis du har virkelig store forum, så hvis du ganger dit indhold med 53 straks derefter dit SEO kan være til skade på en eller anden måde (detaljer om indeksering er aldrig kendt, men ikke virker mistænkelige).
Vi er ikke i stand til at fortælle, hvor mange nye brugere registrere sig i dit forum. Det afhænger mest af emne og hvor attraktivt forum for brugerne. For sikker på dit trafik vil stige en masse, og nogle af nye gæster kan registrere sig. Ligesom på denne hjemmeside: simple-NLP.pl darmowe forum o NLP - Forum o NLP - det er udelukkende ved hjælp af fri oversættelser (Microsoft, Apertium og allerede Yandex, fordi vi bruger det som en reel test, forum, som giver reelle data for oversættelser og giver os mulighed for at finde fejl, før vi release), og der er masser af udenlandske brugere, som også skriver indlæg i deres sprog (din registrerer det, og håndterer det - ligesom for din besked. Ser man på de grupper, der for default sprog (tilføjet og forvaltes af din) jeg kan se, at vi er der flere tusinde udenlandske brugere (for det meste med engelsk som standard sprog), og fordi vi tvinger ikke til at indstille standardsproget (det er muligt af option) sandsynligvis er der meget mere (for sikker på, ser, hvor mange polske brugere sæt.
Vi giver ikke rabat på denne tid.
Im kører ind på emner, hvor jeg skal være højere rang end mange steder, men im finde maskinen oversat sider synes at være en nøgle til min lavere placeringer, Nogen tanker om dette, som jeg læser mange artivles, at google oversatte sider er en deathnail for seo? Jeg har ben at bruge produktet i mange år og er meget tilfreds med det, men jeg tror, jeg måske nødt til at fjerne oversættelser.
Vi føler aldrig, at maskinen tranlsation lavere placeringer. Faktisk følte vi, at det modsatte - oversatte sider bringer flere brugere og start miltilanguate diskussioner.
Når edderkopper er at gennemgå din side tager de tekster, som i næste skridt er indekseret. Det betyder, at dit indhold er husket i deres helhed og i dele - ved hjælp af kompliceret algoritme scripts er ranking dit indhold, ved at adskille ord. Scriptet er ikke i stand til at fortælle gør dit indhold er skabt af mænd eller automatisk oversat, især, at din understøtter manuelle korrektioner. Scripts er ikke i stand til at fortælle det, fordi oversat indhold, der er skabt af scripts sig selv - du har i dit indhold bedst, hvad script kan gøre i området tekst analysere. Så vil det vel at være den bedste indhold til indekset for scripts\programmer, fordi det er i form, som script bedst forstå - det er genereret via scripts.