Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 19 af 19

Tråd: Nylavet oprette ikke i orden efter Integration med nyeste Version af VBSEO

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Jeg kan ikke se problemer med omdirigeringer. Links, som du har givet, omflytning mig til http://mymodeltalk.com/jobs/de/model-Castings-Acting-auditions-Texas/1157232-Female-model-21-for-GPA-Golf-Tournament.html.
    Er du teste det som du er logget ind?
    Giv et eksempel på en forkert omdirigering.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Intet svar - betragtede spørgsmålet er væk. Hvis ikke Skriv venligst her.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta

Quote Oprindeligt indsendt af Marcin Kalak View Post
    Ja jeg har stadig problemer og ville virkelig appreaciate det hvis du kunne tage et kig dig selv. Jeg forsøgte at reagere efter jeg vendte tilbage fra ferie og dit websted var nede. Når jeg vælger et sprog og forsøge at bore ned i et indlæg omdirigerer at opstille til intet. For eksempel: http://mymodeltalk.com/jobs/ru/models/1162426-a.html omdirigerer til http://mymodeltalk.com/jobs/ru/model...t_delay0x.html.

Også forum ikoner viser ikke men den base href er indstillet korrekt. Jeg har gjort installationen fire gange til ingen nytte og har forsøgt at løse dette for fire måneder nu. Jeg har ikke rigtig fået hjælp fra din støtte. Værre... Google droppe min placering i søgeresultaterne på grund af omdirigeringer og dårlige forbindelser.

IKKE TILFREDS PÅ ALLE. Ser ud som en reel tech supportservice ønsker at tjekke webstedet og installation for sig selv.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Jeg kan se problemet og arbejder på et fix.
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 23-05-1322:01.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta

Tak. Tak så meget. Tro mig det er en frustrerende problem for mig at håndtere.
    Jeg gør apprecia te din indsats.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Du har en konflikt med plugin, fordi det ikke indlæse din global_complete krog.
    Jeg tjekkede denne konflikt ved at ændre i AdminCP->Plugins & Produkter->Plugin Manager->vB Enterprise Oversætter global_complete udførelsen orden 1 og denne krog begyndte at arbejde. Krog skal blive større udførelse for at arbejde godt, men fordi efter en konflikt med en anden plugin.
    Prøv at slå andre plugins indtil din global_complete krog vil fungere korrekt (for at kontrollere dette, tænde den AdminCP->vBET->Oversættelse Muligheder->Oversættelse svar tid og se hvis i side vises i toppen af den Oversættelse responstid). For at deaktivere gå plugins til AdminCP -> Plugins og produkter -> Administrer produkter og sluttet forhindre den passende plugin.
    Når du identificerer, at plugin gør problemet er vi glade for at hjælpe dig med at løse konflikten.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta

Vil gøre, har du en liste over allerede identificerede uforenelig plugins? Bare nysgerrig.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Vi har ikke en liste over kompatible plugins, fordi vi forsøger at løse problemer med integration plugins. Nogle eksempler på sådanne løsninger er placeret på: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •