Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: OMG se dette svar

Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Red face OMG se dette svar

igår fik jeg kontakte os e-mail fra nogle finske fyr læse denne reaktion, som chokerede mig :-

Code:
    Jesus christ guys, do not provide translations for other languages, they're mostly horrible bullshit. For example this: http://www.pdaapps.org/fi/pc-softwares/20113-winrar-3-80-a.html
    Makes no fucking sense. Not a single understandable sentence here. Ask any Finn. And they're popping into my Google search results. I don't want to see anything like this ever again.

Thanks and peace.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Som du kan se på dette forum Google oversættelserne er hovedsageligt meget god Så godt, at folk der skriver på forskellige sprog kan forstå hinanden og gøre diskussionen

Selvfølgelig er det stadig automatisk oversættelse, men Google gør det bedre og bedre hele tiden

Den ene fyr er vred, vil nogle bare gå ind et andet sted, vil nogle klik reklamerer, nogle vil bo - det sker hele tiden, selv i din oprindelige sprog. Men nu sker der mere, fordi det sker også for oversatte indhold. Så flere mennesker der kommer til dit forum, måske nogle vil blive vrede, men stadig flere mennesker vil klikke på din annoncerer og der vil være mere chance for, at flere mennesker vil blive på dit forum.

Så tag nem sådanne beskeder - det kunne blive vred fyr fra dine konkurrenter, der bare ikke kan lide, at dit forum er højere end hans ene i sit modersmål

Faktum er - den fyr fandt dig på internettet ved at oversatte indhold. Og der er langt flere mennesker der gør. For mig er det virkelig stor!

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •