Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Ikke oversætte alt andet nye tråde, men holde links til alt der er oversat

Trådede visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Ikke oversætte eventuelle nye tråde, men holde links til alt der er oversat

Giver mulighed for at sige jeg har x antal tråde oversat, men jeg ønsker ikke at oversætte noget overhovedet længere. Der er ingen måde at slukke oversættelser uden at fjerne alle kæder til disse sider.

I dette tilfælde ville jeg gerne bevare flag links hvor oversættelserne findes, men slå flag links, så intet nyt er oversat.

Dette er en sag, hvor en intern parameter at sige "Hvis denne tråd er fuldt oversat i dette sprog, display flag link"

Hvis nogen stillinger på et andet sprog, skal der stadig oversættes til standardsproget.

Jeg er klar over dette er i modsætning til den andre funktion anmodning jeg oprettet, men jeg gætte den bedste løsning ville være at kunne angive et datointerval for hvornår tråde er oversat.
    Senest redigeret af tavenger5; 19-02-1314:38.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •