Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Store problem med duplicate content

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Default Store problem med duplicate content

Jeg har et stort problem med duplicate content. Jeg har i øjeblikket en grænse på mængden af tegn, der oversættes en dag med Google Translator, fordi hvis jeg didn't regningen ville være latterligt. Desværre det betyder at ikke alle sider er oversat højre væk og det samme indhold findes på 13 forskellige sider (jeg bruger 12 oversættelser)

Jeg er åben for forslag til, hvordan man løser dette. Jeg mener dette er en af grundene til jeg mig at miste trafik på det seneste.

Her er et eksempel på hvad Google indeksering:
    https://www.Google.com/search?q=%22S...w=1364&BiH=643

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Har du forslag til, hvordan du løser dette? Tror du det http://www.vbenterprisetranslator.Co...Nate-Tags.html vil løse problemet? Hvad viser det link du gav?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Jeg er ikke ligefrem sikker på hvordan man løser dette. Er ingen tekst på alle bedre end samme tekst 7 gange? (Sagt oprindeligt 12, mente jeg 7)

Jeg tror de alternative mærker vil bidrage.

Linket jeg leveres ikke længere viser problemet da siderne er blevet oversat. Dette sker hovedsageligt med nye sider og meget gamle sider, der ikke er populære.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Her er et aktuelt eksempel: https://www.Google.com/search?q=%22G...w=1364&BiH=643 (der er 5 af samme version i øjeblikket, jeg gætte fordi de andre 2 er blevet oversat)

Det er Google crawling mine sider hurtigere, end jeg kan få dem oversat.

FYI, tilbragte jeg Meget penge er sidste år på oversættelse og desværre upping kontingentet en dag ikke en mulighed.
    Senest redigeret af tavenger5; 04-02-1313:51.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Quick fix alternative mærker vi vil forsøge at give så hurtigt som muligt. Du forsøger første alternative mærker. Du kan midlertidigt deaktivere de mindre vigtige sprog.
    Derudover kan vi gøre en konfigurerbar indstilling, hvis der er nogen oversættelse derefter:
    1) Vis den oprindelige tekst - det er nu
    2) Vis den oprindelige tekst i noten venter oversættelse - side kræver en masse mindre oversættelser og noter kan vises annoyingly ofte
    3) Vis tomme teksten

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Tak for det hurtige svar.

I stedet for at vise flere irriterende noter, når noget ikke er oversat, er et flag der i systemet til at sige 'denne hele siden er oversat'? (minus widgets, da widgets ændre meget)

Jeg mener ville være den ideelle indstilling til "Vis tomme teksten med en anmeldelse til at sige, at siden ikke er fuldt oversat endnu" anmeldelsen vil gå væk, når siden er oversat.

Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012

Tak for dit forslag. Vi vil arbejde på denne funktion.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •