Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Forum Links problem igen

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Forum Links problem igen

Siden opgraderingen til 3.3.0, er denne fejl igen sker: http://www.vbenterprisetranslator.co...failure-2.html

Rettelsen vi kom op med tidligere virker ikke længere

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Det sker også med links til vores bruger fotogalleri, så jeg har midlertidigt slået på 'Erstat' Forum Links 'med direkte links til målet webadresser? 'I vBSEO midlertidigt (dette bryder min hit counter).
    Senest redigeret af moman; 22-01-1004:43.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Du har foretaget manuelle ændringer i filen og under opdateringen du tilsidesætte det går tilbage til standard. Derfor er det holdt op med at arbejde.

Beklager, men så længe det ikke vil blive støttet officielt du bliver nødt til at holde det manuelt. Så bare du har foretaget ændringer igen og TI vil arbejde igen.

Jeg vil gå til at se tættere link, som du peger om, og jeg vil undersøge muligheden for at støtte dette i næste udgivelse Jeg vil give svaret der.

EDIT:
    Jeg så det - prøv evt bruge funktionen 'Ignorer webadresser' i vBET hovedmuligheder - det burde løse problemet og holde din valgte webadresser, der ikke spores af oversættelse.
    Senest redigeret af vBET; 22-01-1019:18.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Tak-Jeg vil bruge den mulighed. Jeg redid den manuelle forandring og det var ikke effektivt, så jeg vil holde sig til ignorere urls mulighed.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •