Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Ved hjælp af apertiumtest.php, ligner Hvad er værker og ikke works

  1. #1
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    97

    Default Ved hjælp af apertiumtest.php, ligner Hvad er værker og ikke works

    Hi guys, blot testning ved hjælp af apertiumtest.php til afprøvning, og fik denne meddelelse, hvad betyder, er der står værker eller ikke?

    Start oversættelse test for Apertium
    Afproevningsresultat: {"responseData": {"translatedText": "Hej adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 2646.09082031



    tak før

  2. #2
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Denne meddelelse siger, at alt er OK og Apertium oversættelse fungerer.

  3. #3
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    97

    Default

    -Jeg forsøgte at åbne nogle et andet sprog side, men stadig oversat ikke
    hvor mange apertium max begrænse faktisk, permonth eller perday, nogen vide?


    -Jeg forsøgte at fjerne nøglen api fra admincp > vBET oversættelse udbydere > Apertium oversættelse API nøgle
    derefter forsøgte åbne apertiumtest.php-filen igen, dens stadig viser samme meddelelse

    Start oversættelse test for Apertium
    Afproevningsresultat: {"responseData": {"translatedText": "Hej adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 1141.77612305
    dens ligner denne meddelelse betyder så sin ikke fungerer

    kan du dele, hvad er budskab, apertiumtest.php for vbenterprisetranslator.com, og er det apertium værker her?

  4. #4
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    97

    Default

    opdatering, jeg stadig tomt nøglen api fra admincp > vBET oversættelse udbydere > Apertium oversættelse API nøgle

    og prøvede at åbne apertiumtest.php fil nu igen (få timer efter min sidste indlæg ovenfor), meddelelsen nu ændrer dette


    Start oversættelse test for Apertium
    Afproevningsresultat: {"responseData": {"translatedText": null}, "responseDetails": "ikke understøttede par", "responseStatus": 451}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 744.413085938

  5. #5
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Apertium i øjeblikket ikke fungerer. Der er ingen officielle erklæring fra dem. Vi overvåger situationen.

  6. #6
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Apertium nu arbejder.



    Quote Oprindeligt indsendt af basketmen View Post
    -Jeg forsøgte at åbne nogle et andet sprog side, men stadig oversat ikke
    hvor mange apertium max begrænse faktisk, permonth eller perday, nogen vide?
    Apertium understøtter ikke alle sprogkombinationer. Desuden Apertium er translatør at hjælpe Microsoft og Google, det kan ikke anvendes alene til at effektivt oversætte sider. Apertum adgang afhænger ofte af trafikken på serveren.

    Quote Oprindeligt indsendt af basketmen View Post
    -Jeg forsøgte at fjerne nøglen api fra admincp > vBET oversættelse udbydere > Apertium oversættelse API nøgle
    derefter forsøgte åbne apertiumtest.php-filen igen, dens stadig viser samme meddelelse
    Apertium adgang kræver ikke en nøgle. Registrerede brugere har dog en højere grænse-forespørgsler.

    Quote Oprindeligt indsendt af basketmen View Post
    kan du dele, hvad er budskab, apertiumtest.php for vbenterprisetranslator.com, og er det apertium værker her?
    Jeg fik den samme besked som din første og Apertium fungerer.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •