Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Indstillinger, så betalte oversættelser er ikke fjernet

  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    276

    Default Indstillinger, så betalte oversættelser er ikke fjernet

    Jeg er ikke 100% sikker på mine dyre betalte Google-oversættelser bliver ikke fjernes fra databasen cache. Jeg selvfølgelig ikke ønsker sætninger, der er blevet oversat til nogensinde blive fjernet på dette tidspunkt, da de er ret dyre.

    Men det lader til, at de oversættelser aldrig er 'færdig' på trods af kun at have 6 sprog aktiveret. Hver dag Google oversætter 500.000 tegn (kvoten, som jeg indstillet) for ikke at bruge mere end $ 10 (USD) om dagen.

    Er der en indstilling, som jeg mangler et eller andet sted, der er årsag oversættelser skal oversættes flere gange? Kan nogen forbedringer skal foretages i systemet for at reducere antallet af oversættelser, der kræves til korrekt oversætte? For eksempel, hvis en sætning bliver oversat i en stilling, og at samme sætning findes i en anden stilling, er, at samme sætning bliver sendt til Google to gange?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Det er op til din konfiguration indeholder cachen er ryddet eller ej. Du kan blot deaktivere clearing cache funktionalitet ved at sætte Admin CP -> din Cache -> Database Cache-TTL (Time to Live) til 0. Eller i samme sted Cache clearing strategi til Handicappede. Sørg ligeledes for, at din database er tændt (Brug database cache). Bemærk venligst, at som standard database cache er tændt og clearing er slukket.

    Hvis din cache ville renses du ville være i stand også se logs om det i Admin CP -> Planlagte opgaver -> Planlagt Task Log.

    Bemærk venligst, at alt indhold, der ikke er oversat endnu nødt til at fylde cachen. Du kan bruge mindre for en dag, er det ikke problem, vil bare cache fylde langsommere.

    Jeg vil også foreslå for at konfigurere Apertium oversættelser - der er gratis. Ikke alle sprogkombinationer understøttes, men for dem, der er vælges Apertium før Google at gøre oversættelsen. Apertium-server kan ikke altid nås, men vBET kan håndtere, - vi simpelthen altid Prøv første billigste mulighed, og hvis ikke der findes derefter skifte til næste.

    Og det er derfor jeg også foreslå at konfigurere Microsoft oversættelse - der er også gratis oversættelse med 2 millioner tegn pr måned grænse. Det er ikke meget, men det vil også gøre dine omkostninger langsommere - andre kloge du vil betalt Google for de 2 millioner tegn Og her også Microsoft vil blive valgt først, hvis tilgængelig. Så Apertium, så Microsoft, så Google - dette er standard for at oversættelser, hvis alle udbydere er konfigureret. Du kan ændre denne rækkefølge, hvis du vil i konfigurationsfiler, men det kan ikke anbefales.

    Hvis du har flere spørgsmål kan du bare spørge.
    Senest redigeret af vBET; 15-09-1209:56.

  3. #3
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    276

    Default

    Tak - jeg lige har hentet den nyeste version og fik de nye Microsoft ting arbejder. Jeg kan desværre bruge 2 millioner tegn i om (redigering) 30 min. Yikes!
    Senest redigeret af tavenger5; 03-10-1222:04.

  4. #4
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009
    Indlæg
    276

    Default

    Også, jeg har oversætte ca 500 k tegn en dag gennem Google i næsten et år nu. Det har kostet en masse penge desværre.

  5. #5
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010
    Indlæg
    97

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af tavenger5 View Post
    Også, jeg har oversætte ca 500 k tegn en dag gennem Google i næsten et år nu. Det har kostet en masse penge desværre.
    Wow, er du alvorligt?
    365 dage x $10 (500 k tegn perday) = $3,650

    Du skal have meget store forum, der optjent mere end $ 3,650/år, og rigtig mange post oversat
    eller mellemlang forum og din cache er ikke rigtige indstilling, så tjek min tråd for http://www.vbenterprisetranslator.Co...Ted-again.html , altid gør sikkerhedskopiering og med egen risiko, cheers

  6. #6
    Banned
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Indlæg
    481

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af tavenger5 View Post
    Også, jeg har oversætte ca 500 k tegn en dag gennem Google i næsten et år nu. Det har kostet en masse penge desværre.
    Omkostningerne er afhængige af Google og Microsoft, men du kan reducere mængden af tekst sendes til oversættelse.
    For at reducere deres udgifter betalt oversættelser, se venligst her.
    Den seneste version af din have er der en ny funktion, der reducerer omkostningerne til oversættelse: Ikke oversætte antallet. Du kan finde denne indstilling i AdminCP -> din -> Oversættelse Muligheder.
    Du skal også sikre, at du har godt set cache ren.
    Senest redigeret af Marcin Kalak; 04-10-1223:58.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •