Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: vBet omkostninger og adgangskontrol

Banned
    Tilmeldings dato
    Jul 2012

Default vBet omkostninger og adgangskontrol

Jeg kan se, du aktuelt er understøtter følgende oversættelse motorer:
    Google oversættelse API v2, Microsoft oversættelse API, Apertium oversættelse API

Jeg fandt den prissætningsstruktur til Google, men ikke de andre 2. Sker du har links til deres differentieret prissætningsstruktur?

Også kan jeg styre adgang til vBet via brugergrupper? Jeg vil gerne tildele brugergrupper, der kan bruge vBet således ikke giver mulighed for alle og deres mor til at bruge den.

TIA

Edit: Er det også muligt at tilbyde vBet til kun særlige fora og ikke hele webstedet?
    Senest redigeret af 1QuickSI; 10-09-1213:34. Årsag: Yderligere quesiton

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Microsoft kan bruges i gratis version (med månedlige grænser) eller betalt én. Apertium er gratis - stadig it ikke understøtter alle sprog-par og bør behandles som en støtte (til lavere omkostninger).
    For Microsoft oplysninger se venligst her: Microsoft Translator | Windows Azure Marketplace

På dette tidspunkt kan du vælge hvilke sprog der understøttes for gæster, og hvor en logget brugere. Der er ingen ekstra pr. gruppe konfiguration.

Du kan begrænse, hvilke dele af din forum vil blive oversat ved hjælp af URL filter - se her for detaljer: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html

Hvis du har yderligere spørgsmål - bare Spørg

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •