Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 10 af 10

Tråd: Bugs følgende opgradering:

  1. #1
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default Bugs følgende opgradering:

    Jeg oplever følgende mindre bugs følgende opgradere til 3.3:

    1. Du får en 404 fejl efter at have fremlagt en ny tråd i et fremmedsprog (tråden er stadig dog fremført) (dvs., er du taget til http://www.pentaxforums.com/404.php # post886866)-måske er der en manglende skråstreg i den omdirigerede webadresse?

    2. Oversat forum URL'er er skruet op. http://www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/??f=3 vises, når det forum link er klikket, i stedet for http://www.pentaxforums.com/forums/ da / site-forslag-forum-help /

  2. #2
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    En anden fejl (som var til stede i 3,2 såvel): Du får en 404 efter at have prøvet at lave en PayPal betalt abonnement fra en oversat side; forummet URL'en føjes til den forreste del af PayPal API url.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    Jeg oplever følgende mindre bugs følgende opgradere til 3.3:

    1. Du får en 404 fejl efter at have fremlagt en ny tråd i et fremmedsprog (tråden er stadig dog fremført) (dvs., er du taget til Siden blev ikke fundet - PentaxForums.com)-Måske er der en manglende skråstreg i den omdirigerede webadresse?

    2. Oversat forum URL'er er skruet op. PentaxForums.com vises, når det forum link er klikket, i stedet for PentaxForums.com
    1. Kan du sende os html-koden i at omdirigere side?

    2. Har du lavet opdatere i. Htaccess? Du er nødt til at fjerne index.php fra først vBET regel. Som jeg ser links er kun brudt på forsiden, så det kan være årsagen.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    En anden fejl (som var til stede i 3,2 såvel): Du får en 404 efter at have prøvet at lave en PayPal betalt abonnement fra en oversat side; forummet URL'en føjes til den forreste del af PayPal API url.
    Skal du åbne ny tråd for dette ene - vil det være meget lettere at håndtere spørgsmål for os Og hvis du kan du vise os, hvordan ser dette brudt link. Thanks

  5. #5
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    1. Hvad mener du? Jeg kan give dig en test login, hvis du ønsker at teste denne opførsel fra forenden.

    2. Jeg tror det. Dette er min htaccess fil:

    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    #RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
    
    #RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
    #RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]
    
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

  6. #6
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    Bump. Jeg vil sætte pris på hjælp især med det første nummer, da det er nok noget trivielt.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Venligst PM mig denne test kontodata og fortælle hvor jeg kan lave test indlæg / tråde.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    1. Hvad mener du? Jeg kan give dig en test login, hvis du ønsker at teste denne opførsel fra forenden.

    2. Jeg tror det. Dette er min htaccess fil:
    1. Venligst PM det til mig

    2.Your. Htaccess fil er forkert. Du har der regler, som bør kun bruges udenfor forum mappen (bemærk venligst at du har brug for separat. Htaccess filen for dette i passende mappe). Også du har ikke ad din forum mappe til regler.

    . Dine regler i htaccess fil inde i forum mappen skal se sådan ud:
    Code:
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]
    
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]
    Også - har du indstille din formular bibliotek i vBET hovedmuligheder.

    2. Også - jeg flytter det til fejlfinding, da det tilsyneladende kun konfigurationsproblemer ingen fejl.
    Senest redigeret af vBET; 22-01-1000:00.

  9. #9
    Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009
    Indlæg
    168

    Default

    Den htaccss skiftede faste begge problem.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Great I tilfælde af andre spørgsmål kan du åbne nye tråde

    Nyd vBET!

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •