Fortsatte fra dette tråd
Hvordan laver database cache, aldrig slettet / renset, ikke så skal oversættes igen?
Jeg bruger gratis microsoft azure og Apertium ligesom næsten alle af os bruger
Jeg angivet allerede under indstillinger i citerede, men ligner databasen cache engang stadig at få slettet/rengøres,
For eksempel min forum standardsproget er engelsk, og oversat sprog side er spansk,
Siden i spansk i dag, ligesom forum hjem, oversættes godt, men få dage igen, en del af dem ligesom hver forum titel og beskrivelse, udviser stadig i engelsk igen,
så jeg gætte databasen cachen før får slettet/rengøres
admincp - > vBET Cache - > Database Cache - > Cache til Live TTL (Time) - > angive 0
admincp - > vBET Cache - > Database Cache - > Cache rengøring detaljer - > ikke tjekket alle sprog, alle ukontrolleret
admincp - > vBET Cache - > Database Cache - > Cache clearing strategi - > angive deaktiveret (en tekst forkert skrevet der for at være Dissabled, men måske dens ikke vigtigt)
venligst hjælpe ovenfor indstillinger allerede korrekt at gøre databasen cache, aldrig slettet/rengøres, så ingen behovet skal oversættes igen, eller hvis der findes en anden indstillinger