Jeg purtchased vbet aldre siden stoppet men bruger det uanset af hvilken grund jeg ikke kan huske. Jeg besluttede at forny min licens og installere det igen kun for at finde, alt er ændret, og jeg er ikke sikker på, at jeg har installeret det korrekt. Jeg har forladt alle standardindstillinger for microsoft oversættelse, som jeg finder nu findes gebyrer for nogle, og jeg får ingen traanslations uanset hvad jeg klikker på flaget. Er der noget andet jeg skal gøre? Jeg har søger men finder det svært at finde oplysninger, jeg efter
Mit forum er Digiscrap Forum
Thanx på forhånd
Lissa
* Rediger, jeg fik oversættelser til at arbejde efter at finde en post, der hjalp, det oversætte ikke stillinger, når jeg foretager en test bogfører imidlertid så flere søger efter mig medmindre en person er praktisk til at hjælpe
n/m jeg har afinstalleret dette og en anden $30 bucks ned drænet. Vejledningen er fattige i bedste fald og dråben var at finde, at mange yderligere usergroups havde blevet tilføjet som ville have gjort meget mere arbejde for mig med photopost Installationstilladelser. I sidste ende besluttede jeg det ikke var værd at besværet, ked