Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Købe spørgsmål / installation

Banned
    Tilmeldings dato
    Maj 2012

Default Købe spørgsmål / installation

Hej, jeg er forholdsvis ny vBulletin og mods, og så har jeg et par spørgsmål.

Jeg vil gerne købe denne plugin/tilføje-på, men jeg vil sørge for, at det stadig understøttes i øjeblikket i fuld. En af mine venner købt dette for hans websted, men han modtog ikke nødvendig at arbejde aktiveringskoden. Han også forsøgte at kontakte support flere gange men ikke har modtaget nogen hjælp.

Jeg vil gerne købe dette, da dette er den bedste translator jeg har set, men jeg ønsker ikke at have nogen problemer med installationen. Jeg ville købe installationssupport med tilføjelse, så du kan installere for mig med koden korrekt nødvendige for aktivering.

Kan jeg også spørge, hvorfor min ven kan ikke få nogen støtte til hans aktivering problem? Han kan ikke finde sin kode og har emailet flere gange at få den. Han forsøgte også at gøre stillinger til dette forum, men hans stillinger viser ikke her. Jeg vil stærkt elsker at få dette plugin installeret meget snart på min forum, så dit svar er stærkt værdsat.

Tak.
    Fernando

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Hvis du køber installationsservice får vi hele instalation i stedet for du -så du ikke behøver at bekymre dig om instalation tjeneste.

Om din ven problem. Vi gøre alle støtte kun ved vores forum - og hver ny bruger post skal være begrænset, så at han ikke har set sin post, lige efter han skrev det. Vi besvarer alle indlæg hurtigst muligt.

Her er tråd hvor lignende situationer har happend (måske dette er din vens post) KLIK PÅ -som du kan se vi forsøgte at hjælpe, men der er ikke noget svar fra bruger

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Februar 2014

Text automatically translated from: Italian to: Danish
    Translated text
    Hej, hvor lang tid vil det tage for dig at installere og aktivere produktet? for mig det tager kun 5 sprog, engelsk, fransk, tysk, spansk og portugisisk, for andre sprog vi er ikke interesseret i øjeblikket.
    Også beder jeg dig hvis du gøre dig gratis API aktivering, fordi vi ikke ved, hvordan du aktiverer disse produkter.
    tak
    Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af fernando View Post
    Jeg vil gerne købe denne plugin/tilføje-på, men jeg vil sørge for, at det stadig understøttes i øjeblikket i fuld. En af mine venner købt dette for hans websted, men han modtog ikke nødvendig at arbejde aktiveringskoden. Han også forsøgte at kontakte support flere gange men ikke har modtaget nogen hjælp.
    Den historie, du skrev, at det er FALSKE. Og det er let at genkende for os, at du blev snydt, fordi aktivering kode (licens kode) er til rådighed for den enkelte kunde på download-siden i nærheden af at download link. Så din ven var nødt til at se det, hvis han hentede produkt.
    Det er heller ikke rigtigt, at nogen af dine kunder ikke få hjælp NOGENSINDE. Vi har altid svar til indlæg på dette forum, og du kan tjekke det selv, bare ved at gå tråd efter tråd.

Så for at præcisere - vi har DIN støtte, og du har dette forum til at støtte dig.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Alex69 View Post
    Text automatically translated from: Italian to: Danish
    Translated text
    Hej, hvor lang tid vil det tage for dig at installere og aktivere produktet? for mig det tager kun 5 sprog, engelsk, fransk, tysk, spansk og portugisisk, for andre sprog vi er ikke interesseret i øjeblikket.
    Også beder jeg dig hvis du gøre dig gratis API aktivering, fordi vi ikke ved, hvordan du aktiverer disse produkter.
    tak
    Original text
    Installationen er triviel - bare uploade filer på serveren og product.xml af Admin CP. Du stadig nødt til at konfigurere din. Nødvendige indstillinger er beskrevet i readme-filen.
    Senest redigeret af vBET; 11-03-1412:41.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •