Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 19

Tråd: Kæmper for at geninstallere VBET

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Default Kæmper for at geninstallere VBET

Når jeg aktiverer VBET, vil VBET indstilling hovedsiden ikke vise (alle de andre sider, indstillinger vises). Min fora vises også, ikke længere.

Jeg kører vBulletin 3.8.7 PL2.

Det er mig magtpåliggende at få VBET tilbage online. Jeg var tvunget til at tage det fra mit system, eftersom det en eller anden måde forstyrrer visningen tråd.

Jeg bør måske bare købe for installationsservice og har du fyre ser det...

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Jeg tilmeldt dig Google oversættelser API og indtastet strengen som krævet i VBET indstillinger.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Jeg troede, det kunne være "udførelsesrækkefølge" problemet vi havde tidligere med vores egne plugin for authentication. Jeg re-checked, vores godkendelse plugin er udførelsesrækkefølge 1001 (det er), og vBulletin er 1000 (det er).

Dette er et andet problem; flagene Vis ikke, viser intet, vBulletin hænger bare:-). Du spørge vBulletin liste de nye posteringer og viser kun en hvid skærm, indtil du deaktiverer VBET.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Sorry for responstid-, vi havde lang weekend i Polen.

Kontroller, at du har udgående anmodninger aktiveret i systemet. vBET ved hjælp af ekstern oversættelse udbydere, hvis dit system er blokeret for sådanne anmodninger derefter alt vil bare hænge, da det er blokeret.

Du kan simpelthen kontrollere det blot ved hjælp af testfil ud. Venligst se her for detaljer hvordan checke det: http://www.vbenterprisetranslator.Co....html#post1728
    Hvis du er blokeret - siden hænger skal du derefter Kontakt din værtsudbyder og bede ham om at give mulighed for udgående HTTP-anmodninger.
    Fortæl behøver du mere hjælp

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Bingo... her er svaret:

Start oversættelse test for Google API v2
    Test resultat:
    Test fejl: Kunne ikke forbinde til værten
    Forbindelsestid (ms): 21088.4240723

Er dette at sige, at jeg har en firewall problem forbindelsen til Googles API? Bekræftende, fortæl mig hvilke porte og hvilken server skal anmode om:-).

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Mit websted er påkrævet at gå via en proxyserver, som tilsyneladende forhindrer forbindelsen til googleapis.com. Er der en måde til at angive en proxyserver i VBET?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Dette kan ikke hjælpe, men hvis jeg bruger koden googleapis.php ændret til at angive en proxy, får jeg følgende:

Afproevningsresultat: {"data": {"oversættelser": [{"translatedText": "hello", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 196.223876953

Gør dette nogen mening?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af hmspain View Post
    Dette kan ikke hjælpe, men hvis jeg bruger koden googleapis.php ændret til at angive en proxy, får jeg følgende:

Afproevningsresultat: {"data": {"oversættelser": [{"translatedText": "hello", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 196.223876953

Gør dette nogen mening?
    Der viser, at oversættelsen fandt sted ok

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Der viser, at oversættelsen fandt sted ok
    Det er nyttigt, tak! Jeg har nu brug at finde ud af hvorfor tilføje proxy løsning til VBET løser ikke mit problem hænger:-(.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Venligst fortælle mig, hvis du har brug for enhver yderligere hjælp med dette problem

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •