Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Sådan deaktiveres vbet og holde oversættelser?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Sådan deaktiveres vbet og holde oversættelser?

Hej kan nogen fortælle mig, hvordan at slå fra vbet men holde alle oversættelserne snarere end de stillinger, der vender tilbage? Jeg har en dedikeret server 2.6 Ghz 12 mb cache *** Ram og stadig belastningen er høj og undertiden også meget, jeg har gjort alle optimering thats blevet bogført omkring, men det har gjort lidt forskel, den eneste måde at sænke den nu ville være at blokere søgemaskiner, hvilket naturligvis ville betyde døden af vores Fællesskab.

Så jeg vil gerne gøre er gå tilbage til kun at bruge vbseo, men holde alle oversættelserne indtil videre har. Kunne rådgive nogen venligst?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    vBET understøtter ikke, ikke oversætte nye stillinger. Du kan forsøge at udvide vindstød cache TTL, vil det påvirke med mindre proces brug men indhold til gæst bliver det ikke på dato.
    Jeg gjorde svar tid test fra websitepulse.com og for eksisterende side det er: 1.018, og for translated(as guest) 1.151, derfor måske vi kunne possiblie overveje andre grund af derfor forum fungerer så langsommere.
    Senest redigeret af r.dziadusz; 15-04-1212:49.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hej ikke har beklager jeg været tilbage til denne hurtigere, men de fleste gange, når jeg forsøger dit websted dens ned.

Mit websted ikke virker langsom, hvad jeg siger er belastningen er høj, altid når jeg har vbet i brug, hvis jeg går tilbage til vbseo som standard belastningen dråber, jeg har flyttet til en server, der nu har *** Ram og 3,2 Ghz processor (Quad Core).

Hvad jeg spurgte var, er der alligevel til at stoppe din oversætte mere, men holde de oversættelser, der er allerede i cache og database, så folk kunne stadig besøge www.mysite.com/fr/mythread_content.html og se den franske oversættelse, som jeg allerede har for den.

Oversætte bliver for dyrt, både Google og Microsoft er nu betalt oversættelser, der er ikke for meget fra Apertium og server belastningen. Dette er hvorfor, for nu vil jeg gerne slå det fra oversætte yderligere men stadig tillader brugere at se den allerede oversat indhold, jeg forstår, at der» ikke være nye oversatte indhold og oversættelserne vil være gamle men som indholdet af hver oversat post ikke ændre (brugere kan ikke redigere deres stillinger) der er ikke noget problem.

Regards,
    Simon

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hvad jeg spurgte var, er der alligevel til at stoppe din oversætte mere, men holde de oversættelser, der er allerede i cache og database, så folk kunne stadig besøge www.mysite.com/fr/mythread_content.html og se den franske oversættelse, som jeg allerede har for den.
    Der er ingen sådanne muligheder i din. Men hvis du kun ønsker at holde op med at oversætte nye stillinger - uden at ændre dig forum-effektivitet - bare fjerne alle nøgler/logins osv fra din adminCP -> din -> Oversættelse

Medlem
    Tilmeldings dato
    Aug 2012
    Placering
    Atlanta

Prøv load balancing...Bruge to servere. En CDN kan hjælpe også.

Plus minify og benytte caching programmer for at aktivere browsercache for en uge.
    Opcode caching via memcache er den bedste løsning, fordi du kan cloud flere servere sammen men APC er en anden god mulighed

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •