Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Problemet efter fersk Installer

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2011

Thumbs up Problemet efter fersk Installer

Hi

Jeg gjort nye Installer vbulletin 4112, nyeste vbseo og vbet 416

Jeg har blot ét problem

forum kan håndtere hyperlinks ligesom

Vertrauenswürdige Informationsquelle für Bodybuilding - Main

Men dette link får tom side

http://www.muscleadvice.com/de/

Code:
    RewriteEngine On
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.muscleadvice\.com
    RewriteRule (.*) http://www.muscleadvice.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

nogen idé?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Jeg vil forsøge at reproducere thiss problem, også kunne du kontrollere indstillingen vbseo - du kan finde dem i "readme.html"?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Jeg har bemærket, at også du vigtigste side url uden oversættelse http://www.muscleadvice.com/ virker ikke. Kan du prøve at coment alle din . Htaccess regler og handicappede din og end prøv at tjekke url ' en?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2011

Jeg deaktiveret vbet og ændret htaccess
    Code:
    RewriteEngine On
    RewriteBase /

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.muscleadvice\.com
    RewriteRule (.*) http://www.muscleadvice.com/forums/$1 [L,R=301]

# vbSEO Sitemap
    RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
    # END

#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    #RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    #RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    #RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    #RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    Du kan kontrollere webstedet

ville det være lettere, hvis jeg giver dig adgang til serveren?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Som du sagde du gjorde slukke din, og du kommentere alle din reglerne i . Htaccess sandsynligvis er din fejl ikke er forbundet med din selv. En ting mere, kan du overskrive filer fra dyr, hvis du har det integrerede?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Jun 2012

Intet svar så jeg nødt til at lukke denne tråd, hvis du har flere spørgsmål med dette spørgsmål jeg vil genåbne den.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •