Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: branding fri?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Default branding fri?

Text automatically translated from: English to: Danish
    Translated text
    Hej, købte jeg branding fri, men vbet Código.

Venligst send mig nye instruktioner hvordan fjerne, den gamle dem doenst arbejde...
    Original text

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hi
    Kunne du Beskriv dit problem lidt mere specyfic, kan jeg ikke helt forstå du

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

???? Hvorfor du ikke forstår? Som jeg sagde, jeg købte en branding gratis kopi af vBet, men det Código! Det viser "takket være vBET 3.5.4 kan du nyde automatiske oversættelser" - > WoW Forum | WoW ansigter Bot Forum Jeg vil gerne fjerne det!
    Senest redigeret af vBET; 14-04-1210:56. Årsag: BBCode korrektion

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Du siger
    Venligst send mig nye instruktioner hvordan fjerne, den gamle dem doenst arbejde...
    VBET har i øjeblikket forskellige versioner til brandingfree, så kan de venligst fortælle mig hvis du er sikker på, at du har hentet rigtige?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Jeg forstår ikke du.

Se venligst til min konto.

Jeg købte vbet med BRANDING frie.

Jeg downloadet og installeret "vBET354BF.zip", men vores forum er ikke mærkningsoplysninger fri, hvordan fjerner jeg meddelelse om ophavsret?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hej. Vær høflig - der er virkelig ingen grund til at skrige. Jeg ved, at Radek didn't forstået dem i første gang, men når du læse dit allerførste indlæg du kan finde ud af, at det ikke var klart, også hvad du vil fjerne - vBET, branding?... Jeg har forstået, men stadig det var ikke helt klart og Radek blot bedt dig, hvad præcis mener du.

Efter at han informeret dem i høflig måde, at der er andre pakke branding gratis og du kan simpelthen bare hente og installere det igen. Han havde ingen oplysninger før fra du at du allerede gjorde det.

Så venligst - uden screaming Ja - ser vi, at du har branding fri Vores personale har dette oplysninger knyttet til hver deres post. Jeg vil blot for at kontrollere på vores FTP betyder BF pakke er OK, eller der er nogle fejl i det. Jeg vil give dem løsning på få minutter efter kontrol det

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Hi
    Faktisk var der en fejl i BF release - venligst hente det igen og uploade nye filer til din server.

Sorry for din ulejlighed. Bekræft gør problemet er løst.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Jun 2010

Ikke få mig forkert, jeg ikke screaming, jeg vil blot gøre klart, hvad jeg ønsker... sine arbejder nu, needed kun 5 dage:-/

Tak alligevel!

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •