Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Oversættelse URL-adresse ...

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default Oversættelse URL-adresse ...

Text automatically translated from: Polish to: Danish
    Translated text
    Igen, mærkelige ting ske for mig i google. Tidligere kommandoen site: ... Jeg havde 150.000 resultater, og nu pludselig 24.600.
    Og så jeg har mistanke om, at det er oversætteren bør navnlig, oversatte URL-adresser.
    Jeg baserer deres mistanke om, at flagene er skjult links til emner, men ikke i en form, som for eksempel, har jeg et emne:
    ... /lotteri-liga-pes-2010-pc-23209.html
    linket under flaget angiver emne:
    ... /DA/.../lotteri-liga-pes-2010-pc-23209.html
    og det er virkelig kommer til en anden adresse:
    ... /DA/.../random-ligaer-pes-2010-pc-23209.html

Tilfældigt gennemset resultaterne på google, og der er bogstaveligt talt ingen forum emne på et andet sprog. Disse fora, tags, sider vbcmps, men ingen tema. Normalt tragedie.

Kunne du give mig dette - måske - den forkerte grund?
    eller
    Kan jeg deaktivere URL-adresse oversættelse, eller - hvilket ville være langt bedre - måde at fortælle, at flagene var de samme adresser, der er på siden.
    Original text

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Translated text
    Hej. Sådanne spring forekommer i indeksering i Google - især når Google har ændret algoritme, eller genopfriske deres indekser. Ofte hurtigt returnere andre indekser.

Send links, er der intet at gøre med det, fordi når du begynder at ikke linket ikke oversat, og finish på de oversatte vBET laver en 301 redirect, der klart fastslår, at webstedet permanent blev omdirigeret. Derudover sådan omdirigering er kun, når du ændrer den oversættelse, der allerede i tråden (links er ikke oversat til alle sprog til performance-grunde). Hvis du ændrer visningen af oversættelsen i forummet, er det links allerede oversat.

Dog kan nu rent faktisk være en grund på grund af, som Google vil måske foretrække ikke oversat indekserede sider - hvis du bruger vBSEO og det viste de kanoniske link er årsagen. Med denne konfiguration vBSEO header tilføjer et link siger, at den virkelige adressen er den adresse, uden tilsætning af sproget. Og hvis du har det tændt en Google-oversat side vil blive behandlet som noget, der skal være på en anden adresse - en adresse, der allerede er indekseret direkte der.
    Problem med kanoniske link, som du tilføjer ved at vBSEO allerede er blevet rapporteret og løst - vil indgå i vBET 3.3.0 Indtil da kan du deaktivere vBSEO kanoniske link, eller bare vente
    Dette bekræfter den tese, at vBSEO ikke Føj til udvalgte kanoniske url tags - fordi de har indekseret.
    Original text
    Senest redigeret af vBET; 08-01-1012:24.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Translated text
    Tak, men en eller anden måde dette svar ikke tilfredsstille mig.

Jeg bruger vBSEO, men jeg havde, og jeg har deaktiveret Canonical URL-adresser, men oversatte sider er indekseret på en tragisk måde, for ikke at sige, at de ikke er indekseret overhovedet.

Efter 1,5 m, ca arbejde vBET 3,2 og 1 / 2 år på vBET 2.x på forespørgsel
    "Site: http://..../en/" Google returnerer resultater: Resultaterne 1 - 10 af cirka 114 !
    "Site: http://..../zh-CN/" Google returnerer resultater: Resultaterne 1 - 10 af cirka 158 !

hvoraf 2 / 3 er en del af vbcmps ... en dag på forummet der er ~ 50 nye emner.

Jeg tror ikke, så det bør arbejde vBET, for når en sådan handling "få mere trafik, brugere og indkomst fra AdSense!" Du kan skifte mellem et eventyr.
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Translated text
    Den ekstra trafik er ikke et eventyr bare en kendsgerning. Se her:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - vB Enterprise Translator

Og også her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET indekserer ikke siderne. Ingen software på forummet ikke indeksere sider. Sider kun gennemgå robotter, der er uden for din infrastruktur.

Robotter kan give hints poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 omdirigeringer, eller kanoniske link.

Jeg kan forstå, at du har en kanonisk link, og du var deaktiveret. Indtast en URL til et forum og indholdet af den robots.txt
    Original text
    Senest redigeret af vBET; 09-01-1005:52.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Translated text
    Den ekstra trafik er ikke et eventyr bare en kendsgerning. Se her:
    vBulletin.org Forum - View Single Post - vB Enterprise Translator

Og også her:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...anslation.html

vBET indekserer ikke siderne. Ingen software på forummet ikke indeksere sider. Sider kun gennemgå robotter, der er uden for din infrastruktur.

Robotter kan give hints poprzes sitemap.xml, robots.txt, 301 omdirigeringer, eller kanoniske link.

Jeg kan forstå, at du har en kanonisk link, og du var deaktiveret. Indtast en URL til et forum og indholdet af den robots.txt
    Original text
    Translated text
    Tak for det - som sædvanligt kortfattede - det svar, jeg bad om vejledning om, hvad mit problem ...

Heldigvis har han allerede arbejdet det ud med dette problem. Løst.

ps.
    Webstedsadresse bør nok vide, om ikke andet på grund af det forhold, at licensen og adresse på den side er tildelt til mit nick i dette forum
    Original text

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Translated text
    Hej. Min hensigt er aldrig en lakonisk administration oplysninger. Hvis det er tilfældet, har du modtaget en benådning. Hensigten med administration er klare og gennemskuelige oplysninger. Pigmentering kan skjule den samme erklæring.

I virkeligheden - vores system har et budskab forum på den adresse, der er forbundet med licensen. Næste gang der zaglądnę

Jeg er glad for at du har fundet en løsning - hvis du kan dele det med andre, hvis nogen anden havde et lignende problem?
    Original text

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •