Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 af 15

Tråd: Siden seneste opgradering af vbet server rapporter overdreven brug af ressourcer ved vbet

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Dec 2009

Det lyder som om der er flere af en forsinkelse fordi vbet skifter til en anden oversættelse provider, der tager længere tid at hente data fra. Når det ikke er denne HTTP-forbindelser venstre åben (og undertiden timeout).

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Det kan være coused ved "Apertium API", som undertiden timeouting becouse af provideren intern fejl, gør du forsøgte at slå det af og end checke det igen

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Ingen men jeg vil kontrollere, tak.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Da der ikke er noget svar, jeg vil markere denne tråd løst, hvis du stadig har spørgsmål venligst faldt frie til aski genåbner jeg det

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg ved, du har markeret dette løst, men jeg har kunnet få på dit websted, når du prøver et par gange!
    Det spørgsmål synes at være, at vBET lukker ikke processer ordentligt og efterlader masser af dem åbne, Apache så asseses hvor mange børn processer den har brug for og skaber dem klar meget snart på grund af alle de opkald til vbenterprisetranslator_seo.php og alle processer, det er forlader åbent belastningen på serveren går op.

Jeg har flyttet server til en mere kraftfuld server og belastningen, der stadig findes, de nye værter sige det samme som gammelt én "get din softwareleverandør til at optimere vbenterprisetranslator_seo.php for Server og alle filer, som det kalder"

Jeg kan ikke holde dette op, betale for oversættelser og nu £ 200/month for serveren det er at dræbe mig, hvad skal jeg gøre for at få vBET at lukke det er opfordrer de processer korrekt?

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •