Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: VBET V4.4.6 opretter usergroups?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Default VBET V4.4.6 opretter usergroups?

Jeg kører vBulletin 3.8.6 ved hjælp af en tilpasset hud. De eneste tilføjelsesprogrammer, der er levende er:

AVN - automatiske Media Embeder
    Ny tråd anmeldelse
    Bogfør tak Hack
    vBulletin Blog
    og vores egne Webkey godkendelse-tilføjelsesprogram

Jeg omhyggeligt fulgt Installationsvejledning til V4.4.6 og gjort det op til det punkt, hvor jeg behov for at konfigurere den. Systemet bruges til at have VBET på det korrekt, men jeg var nødt til at fjerne det efter støder på problemet flere usergroup. Efter installationen, brugerne begyndte at beklage, at systemet var ned... (sorry, jeg ikke har det) fejlmeddelelsen pegede på VBET, så jeg deaktiveret VBET finde jeg ville slutte Konfigurer trin og at genaktivere den.

På dette tidspunkt, bemærkede jeg, supplerende UserGroups blev oprettet på mit system, én for hvert sprog. WHA?

Jeg skal mangler noget. Sidste gang jeg forsøgte ajourføring VBET, løb jeg ind i den samme flere usergroup problem. Det er flere måneder siden VBET arbejdede på mit system. Bør jeg kontrakt med dig om at installere det, eller er jeg mangler noget?

Jeg har fjernet det fra mit system; alt igen kører fint (albiet uden VBET).

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

På dette tidspunkt, bemærkede jeg, at yderligere usergroups blev oprettet på mit system, én for hvert sprog. WHA?
    Hvis de ikke findes i adskilte matrixer i din sql, og hvis det er kun én for ethvert sprog, det er ok. vBET oprettes det i rækkefølge til gruppen brugere i samme standardsprog. Også hvis du har nogen spørgsmål under din oversættelse vil jeg være glad for at kunne hjælpe dig og besvare hvert spørgsmål

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Quote Oprindeligt indsendt af r.dziadusz View Post
    Hvis de ikke findes i adskilte matrixer i din sql, og hvis det er kun én for ethvert sprog, det er ok. vBET oprettes det i rækkefølge til gruppen brugere i samme standardsprog. Også hvis du har nogen spørgsmål under din oversættelse vil jeg være glad for at kunne hjælpe dig og besvare hvert spørgsmål
    Én usergroup oprettes for hvert sprog (er det noget nyt? Tilføje 50 usergroups ikke er cool); Jeg aner ikke hvad en adskilt matrix i sql er; Beklager! Når jeg installeret først VBET over et år siden, ske det ikke. VBET bare installeret og arbejdet perfekt. Jeg har nu en Djævelen for en tid, at få den tilbage på systemet:-).

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

i din admincp - > usegroup ligne dette:
    Standard sprog: albansk
    ?
    Som sagt nu vBET opretter adskiller brugergrupper. Hvis din forum arbejde langsommere Læs det kunne være coused ved andre ting også, venligst denne post:
    klik

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

i din admincp - > usegroup ligner dette:?
    Som sagt nu vBET opretter adskiller brugergrupper. Hvis din forum arbejde langsommere Læs det kunne være coused ved andre ting også, venligst denne post:
    klik
    Så, hvis min forum understøtter 50 sprog, jeg kan forvente at se * 50 * yderligere usergroups oprettet?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Ja du kan, men blev oprettet til at gøre vores arbejde hurtigere produkt.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Ja du kan, men blev oprettet til at gøre vores arbejde hurtigere produkt.
    Så du oprettede 50 + usergroups på min forum at gøre VBET køre hurtigere skridtet Men jeg kan slette dem og se VBET køre en smule langsommere skridtet ... og de vil alle bare få genoprettet under næste opgraderingen skridtet

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Ja vil det være recreateed i hver opdatering.
    Også du kan prøve skal du fjerne dem alle, men du vil deaktivere denne plugin: userdata_presave og hvis du vil afinstallere vBET du vil nedd yderligere ændre i:

includes/vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

finde linje:

Function vbet_removeDefaultLanguageGroups() {
    og fjerne alle indhold af denne funktion

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •