Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Ny måde af oversættelser

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Default Ny måde af oversættelser

Hej,
    I øjeblikket er gennemfører vi nye måde af oversættelser!

Det bliver muligt at redigere oversættelser manuelt - af brugere, hvilket betyder bedre kvalitet af oversættelser, mindre beløb af oversatte tekst, og derfor udbetalende færre penge til oversættelser eller endda reducere gebyrer Comfort!

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2011

awesomesause.

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

samme som ovenfor ^, awesome

venligst frigive det asap til alle medlemsstaterne, dont for lang, det mest ideelle tidspunkt jeg tror nogle dage igen, da microsoft oversætte frie api er ikke tilgængelig igen siden marts 2012, eller før, når google Oversæt v.1 frie er ikke tilgængelig igen, dets bedste momentum tror jeg, men par dage igen er ikke dårligt, dette mod vil stadig være levende og voksende, som længe det kan øge vores besøgende og indtjening

den eneste venstre automatiske frie oversætter i øjeblikket måske kun apertium? tilføje nye frie provideren vil være stor for, hvordan ca Yahoo/altavista translator, kan det bruges?

BTW jeg har tip til manuel oversætte, jeg tror, jeg allerede skriver dette før, men jeg vil sige igen:
    Rediger oversættelser manuelt, dens ikke altid ensbetydende manuelt skal du 100%, du kan gøre det semi manuelt,
    Du kan stadig bruge google Oversæt, skal kun nogle mere arbejde
    bare kopi indsætte dit indhold, du vil have oversat, til translate.google.com, oversatte resultatet kopieres tilbage til din database, manuelt, redigeres og en smule fast, at du kan naturligvis
    gjort, du allerede har oprettet nogle nye oversatte sider, du kan lejet nogle folk fra andre lande til at gøre det til for billige

Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hej guys, er der skøn gang når denne nye version med manuelle oversættelse vil udgivet?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Maj 2012

virkelig awesome. Jeg vil blot sige tak for dette.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •