Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 11

Tråd: vBET bør ikke være forbundet med denne fora server!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default vBET bør ikke være forbundet med denne fora server!

Hej, over de sidste 24 timer min storage legalitet ballooned ude af kontrol, og det var ned til én ting!, en fejllog havde fyldt med disse
    PHP advarsel: strpos() [< en href="/forum/da/function.strpos" > function.strpos </a>]: forskydning ikke indeholdt i streng i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 398
    jeg havde mange mange tusinder af dem (25 GB i alt!) og det ser ud til, at det var på grund af ikke at være i stand til at kontakte din server!

Dette var ikke opmærksom når indkøb, vores server behov for at kunne kontakte din på alle tidspunkter!, din server ned og så var den software (modificatio), at jeg har købt fra dig, er der et reelt behov for at have vBET være konstant i kontakten med din server?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Jeg vil forsøge at kontrollere min test forum. Også kan du venligst beskrive mig step by step hvad du ville gjorde før fejlen optrådte?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Enkel, disse fejl opført i min fejl log hele tiden dit websted blev ned i går, når dit websted kom tilbage op fejlene stoppet eller aftog, jeg nu har kun tusinder af dem i dag (17 mb)
    Quote Oprindeligt indsendt af thecodecage.com error log
    [03-Feb-2012 13: 20: 48] PHP advarsel: strpos() [< en href="/forum/da/function.strpos" > function.strpos </a>]: forskydning ikke indeholdt i streng i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på linje 398
    , Forummet fungerer normalt ingen spørgsmål eller fejl undtagen udfylde min fejllog.

Altså ingen trin til at genskabe det!

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

din ikke kræver forbindelse til vores server for at gøre oversættelse osv. Det er derfor umuligt, at vores server nedbrud påvirke dit forum. Det er muligt, at vores din server og din server lider af samme problem. Vores server var nede i mere end en dag, jeres gav dig en masse logs fejl. Lige nu er det svært at gætte, hvad der har forårsaget det, og , mere vigtigt, at forudsige det, at vi ikke ved, hvad de interne udbydere server fejl kan forekomme

Eksisterer denne log stadig? Hvis ja, jeg kan angive nogle logfiler og kontrollerer, hvad der foregår.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Du har adgang til forum rod, log udgange (jeg Ryd det dagligt!) og højre har nu over 2 GB poster alle fra vBET, du kan slette filen, oprette en ny tom og derefter holde kontrollere tilbage for fejl som 2 GB ikke åbnes i server, og du har problemer med at åbne det på din PC.

EDIT: Jeg må sige, at min server ikke har været ned i måneder (der var nogle 500 fejl, men de blev momentary og jeg lod dem når du ændrer en af min egen plugins).

fejllog kan findes på /public_html/forumz/error_log
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 05-02-1220:14.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

I øjeblikket skjule jeg denne advarsel for ikke at crash/papirkurven dit forum. Lige nu jeg kontrollere, hvorfor det vises. Også ikke kan jeg genoprette denne fejl
    Jeg har ændret denne linje
    PHP Code:
    $closePosition strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 
    I denne linje:
    PHP Code:
    $closePosition = @strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Hej, nogen yderligere med problemet eller hvorfor det blev rapporteret problemet?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Sandsynligvis, når den er i en af udbydere har nogle interne fejl (denne en som også styrtede ned vores server) oprette, nogle mærkelige tranlation outup som startede endeløs løkke - at ville forklare hvorfor i ikke påvirker på din server - som de sagde forum fungerede fint. Jeg gennemse igen fejllogfilen er fri for denne advarsel- eller du bare errased det?

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Jeg har ikke redigere fejlloggen på alle, selv de fejl, som jeg har oprettet jeg forlod der, så gøre du tror, at denne fejl er fast eller er det bare skjult af den fil ændringer?

Og ja Forummet fungerer fint, jeg betale ikke for for megen google oversættelse blot 100.000 tegn pr. dag, så megen oversættelser er venstre venter på at blive oversat.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Jeg tror, at fejlen er rettet, otherways fejllog bør har andre advarsler fra den selvsamme løkke, hvis noget vises igen kontakt os

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •